Pierde greutatea mai mult trageți ups

SUNT PULL UP-URILE MAI GRELE DECâT CHIN UPS? - SĂNĂTATE -

Exemplu de antrenament biceps pull-up Pull-up-urile sunt unul dintre cele mai bune exerciții de construire a bicepilor pe care le puteți face.

  1. А ты все еще надеешься не допустить до .
  2. В первые дни световой зайчик был очень удобным гидом, но вскоре Олвин настолько напрактиковался в настройке координат, что подсказка эта стала ему уже не нужна.
  3. Pierderea în greutate taur
  4. Они поместили в эти пределы все, что только могло когда-нибудь понадобиться человеческому роду - и были уверены, что мы никогда не покинем .
  5. Однако было неясно, нашли ли они безопасность хотя бы .
  6. Pot să și piardă greutatea

Ca un beneficiu suplimentar, aceste exerciții vă ajută să vă dezvoltați mușchii pieptului și ai spatelui. Nu aveți nevoie de un abonament la sală pentru a vă construi armele - puteți să vă antrenați cu ușurință acasă cu exerciții de bară de tragere.

Utilizați un formular adecvat Utilizați o bară de tracțiune de bază pentru antrenamentul bicepsului. Este posibil să trebuiască să vă îndoiți genunchii și să vă țineți picioarele în spatele dvs.

Ce ai nevoie

Folosind mușchii tulbure pierdere în greutate spate și brațe, trageți-vă în sus spre bară până când bărbia este deasupra barei. Coborâți-vă încet înapoi cu controlul. Dacă nu sunteți încă suficient de puternici pentru a efectua acest exercițiu conform prescripțiilor, modificați-vă tragerea primind ajutor de la un spotter sau o mașină asistată de greutate. Pull-up-uri pentru masa bicepsului Modul în care prindeți bara în timpul tragerilor vă modifică mușchii umărului, brațului și pieptului recrutați de partea superioară a corpului.

Exerciții eficiente și adecvate pentru burta de slăbire – Концепт Кадр

Cu toate acestea, potrivit unui articol din noiembrie publicat de Jurnalul de Electromiografie și Kinesiologie, mușchiul biceps este recrutat în mod egal, în ciuda utilizării diferitelor modele de aderență - variații supinate, pronate, neutre și cu aderență largă - în timpul acestui exercițiu.

Pentru a construi mușchi în brațe, încorporați o varietate de tractiuni pentru masa bicepsului.

Adăugați o varietate Adăugați o varietate de trageri la rutina de antrenament pentru a viza diferiți mușchi superiori ai corpului și ai spatelui, consolidând în același timp bicepsul. Tragere cu prindere paralelă: Utilizați un set de bare paralele o bară deasupra fiecărui umărîndreptați-vă palmele unul față de celălalt și efectuați un pull-up.

Va sta Ups Burn Belly Fat? Scott; Revizuit de Richard N.

Tragere cu prindere largă: Apucați bara cu mâinile mai late decât lățimea umerilor și faceți o tracțiune standard. Tragere cu un singur braț: Ține-te de bară cu un singur braț și folosește-ți mâna liberă pentru a apuca brațul în timp ce faci tragerea.

Related Content

Ups musculare: Odată ce ajungeți în partea de sus a tracțiunii, ridicați corpul deasupra barei, astfel încât talia să fie la nivelul barei de tragere. Plyo Pull-Up: În timp ce faceți pull-up-ul, explodați peste bară, lăsați să treacă o fracțiune de secundă înainte de a apuca bara și de a termina rep.

pierde greutatea mai mult trageți ups

Dacă puteți, adăugați o palmă în partea de sus a pull-up-ului. Pull-Up cu prindere mixtă: O mână cu fața în față, cealaltă cu fața către tine.

pierde greutatea mai mult trageți ups

Faceți-vă reprezentanții, apoi schimbați mânerul. Pull-Up cu prindere apropiată: Țineți-vă mâinile apropiate una de cealaltă aproape atingând în timp ce efectuați o pierde greutatea mai mult trageți ups standard. L-Sit Pull-Up: Balamați la șolduri astfel încât picioarele să fie îndreptate în fața dvs.

  • Dificultate Deși numele sunt uneori folosite în mod interschimbabil, chinup-urile și pullup-urile sunt două exerciții diferite pentru spatele tău.
  • Succesul pierderii în greutate fitbit
  • Диаспар мог вполне устраивать остальную часть человечества, но только не .
  • Он был полон решимости прояснить эту загадку, как только у него появится шанс откровенно поговорить о .

Pullover-uri încrucișate: Efectuați un pull-up. Înainte de a face următoarea rep, aduceți genunchii pe partea dreaptă.

  • Stabilirea obiectivelor vă va motivează să faceți mai mult efort și să adăugați mai multă tragere la rutină.
  • Injectii de slabit pt diabetici
  • Filme Motortion Remediați-vă tehnica Deci, suntem cu toții limpezi, trăgându-ți bărbiadoardeasupra barei nu este o repetare completă.
  • Cardio Imagine: Shutterstock Puteți merge la exerciții cardiovasculare pentru a slăbi mai repede.

La următoarea dvs. Sus Ante Creșterea dimensiunii bicepsului necesită o contracție musculară scurtă și intensă. Pentru a vedea în continuare rezultate și a câștiga forță și masă, trebuie să continuați să vă provocați mușchii cu un nou stimul.

Trei modalități de realizare sunt: 1.

Fresh articles

Adăugați o greutate: Adăugarea greutății la trageri înseamnă că partea superioară a corpului trebuie să lucreze mai mult pentru a vă trage în sus. Închideți o ganteră între glezne sau folosiți greutăți pentru gleznă dacă greutatea corpului dvs.

Salată de legume, piept de pui fiert Vindă de legume cu bucăți de carne de vită Dieta eficientă pentru pierderea în greutate la domiciliu Dacă vă străduiți să scăpați de abdomen și laturi, atunci ar trebui să încercați mai multe diete dure.

Alternativ, atașați plăcuțe de greutate la o centură de inmersiune, pe care o puteți purta în jurul taliei. Faceți câteva excentrici: Exercițiile concentrate excentric măresc timpul dedicat coborârii corpului pe măsură ce coatele se extind în timpul fiecărei repetări, ceea ce vă poate ajuta să rămâneți într-un interval de repetiții țintă, să efectuați mai multe repetări sau să ridicați greutăți mai mari.

Ghid pentru a pierde grăsimea din brațe

Dublați timpul necesar pentru a vă întoarce la început. De exemplu, dacă de obicei trageți în sus pe un număr de trei și reduceți pe un număr de trei, dublați timpul de scădere la șase. Adăugați câteva seturi de picături: Adăugați seturi de picături la antrenamentul dvs.

pierde greutatea mai mult trageți ups

Seturile de picături sunt seturi repetitive ale aceluiași exercițiu, dar cu ușoare variații între seturi de obicei, o scădere în greutate, ceea ce face exercițiul ușor mai ușor. Începeți cu cea mai dificilă aderență și treceți la cea mai ușoară pe măsură ce obosiți corpul, permițându-i corpului să facă mai multă muncă în general.

Video: Which Way Is Down? Mergi mai bine decât alergi pentru a pierde in greutate?

Exemplu de antrenament biceps pull-up Dacă aveți nevoie de puțină inspirație pentru a vă începe antrenamentul pentru biceps cu o bară de tragere, câteva idei includ: Antrenament pentru începători: Începeți cu un singur pull-up în prima zi. În fiecare zi următoare, adăugați încă un pull-up la antrenament. Faceți asta timp de o lună.

Antrenament Pull-Up Navy SEAL: Faceți cât mai multe extrageri posibil, fiind conștienți de faptul că candidații adevărați SEAL nu au voie să se leagăne, să dea cu piciorul sau să pedaleze cu bicicleta pe picioare în timpul testului.

Remediați-vă tehnica

Țintește ca 11 să fie considerați competitivi cu candidații SEAL. Antrenament de extragere a piramidei: Începeți cu cât mai multe pull-up-uri pe pierde greutatea mai mult trageți ups le puteți face. Apoi tăiați numărul cu câte un set pe care îl faceți. De exemplu, dacă puteți face 10, urmați asta cu nouă, apoi opt, apoi șapte și așa mai departe. Exercițiu de extragere a setului de drop: Completați cât mai multe pull-up-uri cu aderență largă; apoi treceți la pull-up-uri cu aderență neutră. Faceți cât mai multe dintre cele pe care le puteți; apoi termină cu cât mai multe chin-up-uri.

Citițiși