20 lbs provocare de pierdere în greutate. 20 de moduri de a menține pierderea în greutate

Un plan de dietă bună pentru a pierde 20 de kilograme. în două luni

Articole recomandate Pierderea a 20 de lire sterline într-un timp scurt ar putea fi o provocare. Dar dacă doriți să o realizați pentru un eveniment special viitoare, trebuie să acționați cu promptitudine.

În acest articol, am conceput planul potrivit care vă poate ajuta pierde rapid 20 de kilograme.

20 lbs provocare de pierdere în greutate pastile de slabit md pret

Planul funcționează prin declanșarea metabolismului, ajutând la detoxifiere și eliminând greutatea apei. Aceste 12 cele mai bune strategii pentru a slăbi 20 de kilograme în trei săptămâni sunt sigure pe termen scurt și, dacă le faceți un obicei, ele pot ajuta și la pierderea în greutate mai sănătoasă pe termen lung.

Forum Triathlon

Bea în sus apă, desigur! Apa ajută la eliminarea toxinelor, susține digestia, previne constipația, reduce balonarea, menține pH-ul intern și homeostazia și induce termogeneza producerea de căldură în organism 12. Bea litri de apă în fiecare zi.

20 lbs provocare de pierdere în greutate fenugreek beneficii de scădere în greutate

De asemenea, beți mL de apă cu cel puțin 20 de minute înainte de masă. Acest lucru vă poate ajuta să vă restricționați aportul de calorii 3.

Pokemon GO și 10 alte aplicații care vă fac exercițiu Cele mai bune aplicații pentru pierderea în greutate buzzfeed, Descărcare video de a pierde in greutate la domiciliu Descărcare video de a pierde in greutate la domiciliu author by Enod Cum de a pierde in greutate rapid la criteriile de la domiciliu — cum slăbești cu ibs utile; pierde in greutate, la criterii rapid la domiciliu.

Bea două pahare de apă la temperatura camerei imediat ce te trezești. Adăugarea a două lingurițe de semințe de schinduf la un pahar cu apă poate ajuta la îmbunătățirea sensibilității la insulină 4.

De asemenea, puteți face apă de detoxifiere prin adăugarea de castravete, ghimbir, chimen și frunze de mentă.

20 lbs provocare de pierdere în greutate îmi pierd greutatea apoi o câștig înapoi

Acest lucru va promova hidratarea și crește funcționarea generală a corpului. Reduceți caloriile Consumul de mai puține calorii creează un echilibru energetic negativ în organism, care te ajută să slăbești.

Pentru rezultate rapide, puteți reduce cel puțin până la de calorii din numărul total de calorii pe care le consumați acum 56. Interziceți zahărul, mâncarea nedorită și alimentele procesate Eliminați toate alimentele bogate în zahăr, sodiu și pe cele încărcate cu conservanți.

Reporniți bucătăria cu alimente întregi și gustări cu conținut scăzut de cal, cum ar fi floricele, fructe și legume.

Un plan de dietă bună pentru a pierde 20 de kilograme. în două luni

Dacă doriți dulciuri, luați iaurt cu conținut scăzut de cal, cu smochine sau piersici. Aveți cinci tipuri de legume și fructe Consumați cinci tipuri de fructe și legume pe zi 7.

Important: genunchi ar trebui să îndoiți în unghi drept. Pierderea în greutate eficientă și permanentă durează ceva timp. Deseori, dorința de a pierde doar 10 kg răspunde doar unei nevoi estetice, atât pentru femei, cât și pentru bărbați.

Acestea sunt bogate în fibre dietetice, vitamine, minerale și fitonutrienți care promovează sațietatea și previn absorbția grăsimilor. Acestea au un conținut scăzut de calorii, îmbunătățesc mișcarea intestinului și contribuie la construirea imunității. Celulele corpului dvs.

20 lbs provocare de pierdere în greutate indonezia slimming tea

Consumați următoarele: Fructe - Mere, banane, portocale, grapefruit, lămâie, tei, prune, cireșe, caise, papaya, ananas și piersici.

Legume - spanac, conopidă, broccoli, morcov, ardei gras, verzi, bietă, ridiche, nap, okra, vinete, roșii, castraveți, ceapă, tărtăcuță, tărtăcuță amară, scallion, salată, varză, varză purpurie, bok choy, sparanghelmazăre și sfeclă roșie.

De asemenea, ajută la construirea mușchiului slab, iar acest lucru îmbunătățește metabolismul mușchiul slab conține un număr mai mare de mitocondrii 9. Evitați carbohidrații albi Glucidele albe sau carbohidrații răi sunt alimente precum făina, zahărul, pastele, orezul alb, biscuiții și cerealele.

I LOST 20 POUNDS IN 8 WEEKS // BEFORE and AFTER PHOTOS

Acestea sunt procesate, rafinate și bogate în calorii și au o valoare nutrițională minimă. Glucidele proaste tind să crească nivelul glicemiei și sunt ușor de digerat Prin urmare, simțiți repede foame și mâncați alte alimente procesate și bogate în calorii, ducând în cele din urmă la creșterea în greutate. Alimentele albe întregi precum conopida, fasolea, cartoful alb și napul nu intră în această categorie.

Cum să pierzi 20 de kilograme rapid și ușor

Consumați grăsimi sănătoase Grăsimilor sănătoase le place ulei de pește, avocado, ulei de avocado, nuci, ulei de măsline și ulei de tărâțe de orez conțin PUFA acizi grași polinesaturați. PUFA ajută la reducerea inflamației în organism 11 Acest lucru reduce riscul de creștere în greutate indusă de inflamație.

20 lbs provocare de pierdere în greutate pierdere în greutate st pete fl

Mănâncă la timp și controlează dimensiunea porțiunii Mâncarea la momente ciudate, foamea pentru o perioadă lungă de timp sau ignorarea dimensiunilor porțiilor pot contribui la creșterea în greutate mai mult decât mâncarea în sine Prin urmare, este important să practicați controlul porțiilor, să mâncați la fiecare ore, să luați micul dejun regulat, să luați cina până la și să evitați gustările din noaptea târziu.

De asemenea, înfometarea te poate duce la creșterea în greutate pe măsură ce corpul intră într-un mod de foamete, provocând celulele să stocheze tot ceea ce mănânci sub formă de grăsime Nu te înfometa.

Dacă vă este foame în momente ciudate, luați un fruct sau morcovi cu hummus. Evitați distracțiile în timp ce mâncați Aruncați telefonul, opriți laptopul, opriți televizorul și concentrați-vă asupra a ceea ce mâncați. Este un sfat excelent pentru pierderea rapidă și pe termen lung în greutate. Când te uiți la mâncare și mănânci, creierul tău primește semnalul că ai mâncat și că ești plin.

Multitasking-ul în timp ce mănânci te face să îți fie foame imediat după 20 lbs provocare de pierdere în greutate nu ți-ai dat creierului indiciul vizual despre cât ai mâncat.

Rămâi activ Problema cu pierderea rapidă în greutate este că nu numai că recâștigi greutatea rapid, dar ai și pielea slabă. Trebuie să vă antrenați regulat pentru a arăta tonifiat. Dacă nu sunteți un fan al benzii de alergat, puteți face yoga, dansa, înota, merge cu bicicleta etc.

  • Arderea grăsimilor la 40
  • Pierdere în greutate kullananlar

Faceți un pic de antrenament HIIT și greutate corporală pentru a arăta un aspect cizelat. Antrenamentul poate ajuta la mobilizarea grăsimilor, la îmbunătățirea ratei metabolice și la menținerea greutății pierdute și la somn mai bun noaptea 1516 De asemenea, trebuie să continuați să vă mișcați.

Faceți o plimbare la fiecare oră, mergeți la și de la birou, mergeți cu bicicleta la supermarket, luați scările în locul liftului sau plimbați-vă câinele de două ori pe zi.

Acest lucru vă va menține metabolismul aprins pe tot parcursul zilei și vă va ajuta să scăpați de kilograme rapid. Asigurați-vă că faceți Dormi-ți frumusețea S-a dovedit științific că a nu dormi sau odihni suficient poate duce la creșterea în greutate Când dormiți în mod regulat timp de mai puțin de șapte ore, nivelurile de grelină un hormon care induce foamea și inflamația cresc și determină retenția de sare în organism Drept urmare, vei începe să te îngrași și te vei simți obosit, chiar dacă nu te-ai mutat de pe scaun toată ziua.

20 lbs provocare de pierdere în greutate sfântul luke pierde în greutate

Nu luați stres Ai mai puțin timp, dar ai timp! Nu intrați în modul panică.

20 lbs pierdere în greutate înainte și după

Stresul, panica și anxietatea cresc nivelurile de cortizol, hormonul stresului Acest hormon oprește procesul de luare a deciziilor din creier, ceea 20 lbs provocare de pierdere în greutate vă poate face un consumator emoțional. Acest lucru poate duce la creșterea în greutate pe termen lung. Puteți reduce stresul și alte emoții negative în moduri simple - apreciați oamenii, faceți o plimbare, vorbiți cu un prieten de încredere, faceți ceva creativ, cum ar fi pictarea sau cântatul la un instrument muzical, dansul, scrierea unui jurnal și râsul.

Concluzie Acestea sunt cele 12 sfaturi care te pot ajuta să slăbești 20 de kilograme în trei săptămâni. Urmați-le și veți pierde nu numai greutatea apei, ci și veți începe să vă mobilizați grăsimea corporală. Repetați-le timp de 21 de zile și, odată ce devin un obicei, pot duce la o întreagă schimbare a stilului de viață.

Puteți pierde 20 de kilograme în aproximativ 20 de săptămâni. Cu toate acestea, puteți urma un VLCD dietă cu conținut scăzut de calorii și să respectați o rutină de antrenament pentru a accelera procesul de scădere în greutate după consultarea medicului și a dieteticianului.

De câte calorii trebuie să arzi pentru a slăbi 20 de kilograme? Trebuie să arzi de calorii pentru a pierde un kilogram. Trebuie să arzi Articole recomandate Cum să slăbești rapid pentru femei - 21 de moduri bune Cele mai bune 25 de super-alimente pentru pierderea în greutate susținute de știință Top 30 de alimente pentru arderea grăsimilor pe care să le includeți în dieta dumneavoastră 25 de alimente pentru arderea grăsimilor din burtă de mâncat pentru o talie subțire.

Citițiși