Raportul macro optim pentru pierderea de grăsimi

raportul macro optim pentru pierderea de grăsimi

Există tot atâtea teorii despre cum să slăbești, deoarece trebuie să se piardă kilogramele, iar una dintre cele mai noi tendințe de pierdere în greutate implică un contor de macro-uri alimentare.

  • De câți carbohidrați ai nevoie pe zi pentru pierderea în greutate: rate de consum - Produse - June
  • Cum să calculezi macronutrienții tăi pentru o dietă flexibilă și dieta IIFYM
  • Calculator macro - Nurturaa
  • Pagina principala Nutriție macro pentru performanță împotriva pierderii în greutate Liniile directoare nutriționale adecvate reprezintă fundamentul pentru o stare fizică și fizică optimă.
  • Pierderea în greutate stagnează - getflow depășește platoul din dieta ceto
  • Mumia sănătoasă 28 zile de pierdere în greutate
  • Cele mai bune aplicații pentru a pierde grăsimea corporală

Macro este shorthand pentru macronutrienți, dintre care trei. O dietă sănătoasă face parte dintr-un plan adecvat de slăbit. Mâncarea lor în anumite procente este o modalitate de a planifica o dietă de slăbit.

În cazul în care devine dificil, se decide aceste proporții. După ce găsești acel echilibru, ar trebui să poți pierde greutatea suplimentară și să o ții. Înțelegeți pierderea în greutate Dacă pierderea în greutate ar fi doar o problemă de a arde mai multe calorii decât luați, nimeni nu ar fi niciodată supraponderal.

Din păcate, nu toate caloriile sunt create la fel, iar machiajul intern al fiecărei calorii are un efect diferit asupra corpului tău. De exemplu, caloriile care sunt în cea mai mare parte fibre insolubile, precum cele găsite în tărâțele de ovăz, vă pot ajuta să vă simțiți mai mult timp și să ajutați la eliminarea sănătoasă, explică experții de la Universitatea din Kansas Medical Center.

Citirea etichetelor pentru alimentele pregătite vă poate ajuta, de asemenea, să faceți alegeri în cunoștință de cauză. De asemenea, universitatea vă recomandă să mâncați mese mici frecvente și gustări sănătoase și să vă asigurați că rămâneți hidratat pentru a vă împiedica să vă faceți prea foame și să lăsați mâncarea și poftele să vă facă alegerile pentru dvs.

raportul macro optim pentru pierderea de grăsimi cum să pierzi grăsimea de burtă mai mică

Pierderea în greutate necesită un angajament pentru nutriție, exercițiu, hidratare și somn pentru ca pierderea în greutate să fie sănătoasă și durabilă. Primul este carbohidrații simpli, iar al raportul macro optim pentru pierderea de grăsimi este carbohidrații complecși.

Carbohidrații simpli sunt prelucrați foarte repede de corpul tău. Carbohidrații simpli sunt practic zahăr și pot provoca un vârf de insulină pe măsură ce pierdere în greutate 72 încearcă să-l proceseze, explică Murphy. După ce acest lucru este scăzut, nivelul de zahăr din sânge scade, ceea ce poate provoca o pierdere de energie și vă poate determina creierul să transmită semnale de foame.

Cum se calculează macro-urile?

Carbohidrații complecși durează mai mult timp pentru a vă procesa corpul, spune Murphy. Deoarece nu sunt descompuse atât de repede, zaharurile pe care le conțin nu vă inundă fluxul de sânge. Acest lucru înseamnă că pancreasul dvs.

  • Consumul adecvat de apă curată obișnuită.
  • Dr roberts pierdere în greutate st pete
  • Greutatea pierde din punct de vedere

Acest lucru vă ajută să oferiți corpului dvs. Cea mai bună metodă de a vă asigura că carbohidrații timpul de pierdere a grăsimilor buric raportul dvs. Stai departe de orice lucru prelucrat sau rafinat, cum ar fi zahăr alb, făină albă, orez alb, paste, pâine albă, fursecuri, produse de patiserie, cereale pentru micul dejun, chipsuri și biscuiti care nu sunt cereale integrale.

Alegeți cereale integrale, cum ar fi orez brun, ovăz, floricele, quinoa și alte carbohidrați complexe, precum fasole, edamame, linte, nuci și semințe. Grăsimile dietetice sunt necesare pentru a vă ajuta să metabolizați vitaminele A și D, să vă amortizați organele, să faceți hormoni, să vă hrăniți creierul, să vă ajute creșterea și dezvoltarea și să ofere acizi grași esențiali.

raportul macro optim pentru pierderea de grăsimi lipo șase efecte secundare arzător de grăsime

De asemenea, Weinandy subliniază că grăsimile sunt arse pentru a furniza energie. Acestea includ grăsimile monoinsaturate și polinesaturate. Grăsimile monoasaturate se găsesc în avocado, nuci, ulei de măsline și semințe. Grăsimile polinesaturate se găsesc în semințele de chia, somon, semințe de susan și nuci. Grăsimile nesaturate ajută la ridicarea nivelului de colesterol bun și la scăderea nivelului rău, explică Weinandy.

Grasimile trans sunt cel mai putin sanatoase si trebuie evitate cu totul.

Este posibil să eliminați complet carbohidrații

Apreciază-ți proteina Proteina este formată din aminoacizi, care sunt elementele de bază ale vieții. Aminoacizii au toate formele și dimensiunile, iar corpul tău le poate pune împreună, le poate separa, le pot rearanja și le pot pune din nou împreună pentru a face tot ce are nevoie. Corpul dvs.

Dintre acei 20 de aminoacizi, corpul tău poate produce 11, dar ceilalți nouă trebuie achiziționați prin mijloace dietetice, spune Cramer. Proteina provine din două surse, explică Cramer.

Ți-ai dori să poți mânca tot ce ți-ai dorit în timp ce țineai o dietă?

Proteinele din surse pe bază de plante, precum fasolea, leguminoasele, semințele, nuci, cerealele integrale și legumele verzi cu frunze, cum ar fi kale și broccoli, nu este așa, cel mai bine este să le combinați cu alimente care furnizează aminoacizii lipsă. Quinoa este singurul bob care conține toți cei nouă aminoacizi, spune Cramer.

Mananca grasimi pentru a pierde grasime (un medic explica 2019)

Proteina este disponibilă și sub formă de praf de zer și în produse pe bază de soia, cum ar fi laptele de soia, iaurtul de soia și tofu, precum și în edamame, care sunt soia, amintește Cramer.

Atunci când decideți ce tip de proteină să alegeți pentru raportul dvs. Utilizați cel mai bun calculator macro Decizia de a utiliza un calculator macro pentru pierderea în greutate necesită și mai mult angajament și atenție la detalii, după care numărați calorii, avertizați experții de la Asociația Internațională a Științelor Sportului, pentru că fiecare lucru pe care îl puneți în gură trebuie cântărit, măsurat și macrocomenzi numărate și înregistrate.

Dezavantajul este că poți mânca orice fel de mâncare îți place, atâta timp cât îți lovești amprenta asupra raportului de macros la sfârșitul zilei, spune ISSA.

După ce știi câte calorii pe zi ai nevoie pentru a-ți atinge obiectivul, poți să îți dai seama ce raport ar trebui să funcționeze pentru tine. Carbohidratii au 4 calorii pe gram.

Proteina are de asemenea 4 calorii pe gram, în timp ce grăsimile conțin 9 calorii. Numărarea macro-urilor este unul dintre puținele programe de slăbit care permit alcoolul, care conține 7 calorii pe gram, afirmă ISSA.

Deoarece fiecare macro are un efect diferit asupra corpului tău, adaptarea raportului, precum și numărul de calorii, îți oferă un program de pierdere în greutate specific pentru tine și nevoile tale, care îți poate asigura succesul în atingerea și menținerea obiectivelor tale. Includeți exerciții consistente Exercițiile fizice sunt la fel de importante pentru scăderea în greutate ca și numărarea caloriilor și a macro-urilor tale, reamintește ISSA.

De câți carbohidrați ai nevoie pe zi pentru pierderea în greutate: rate de consum

Exercițiile fizice ajută la arderea caloriilor și la formarea mușchilor, dar este important să vă asociați antrenamentele cu nutriția corespunzătoare pentru a obține rezultate maxime. Acum, după ce v-ați dat seama ce să mâncați, următorul pas, conform ISSA, este să vă dați seama când trebuie să mâncați fiecare macro.

Nu este atât de complicat, se asigură ISSA. Toate regimurile de antrenament eficiente includ exerciții aerobice și antrenament în greutate. Atunci când efectuați un antrenament de intensitate scăzută, cum ar fi cardio ușor, ar trebui să mâncați mai puține grăsimi înainte de antrenament, recomandă ISSA.

Puteți păstra raportul, trebuie doar să aveți mai multe grăsimi după antrenament. În zilele cu intensitate ridicată, creșteți-vă numărul de calorii în timp ce respectați raportul.

Aceasta va ajuta să vă asigurați că nu ardeți țesutul muscular în loc de grăsime, spune ISSA. Pune-ți planul la treabă După ce v-ați dat seama de raportul optim de macro și ați stabilit un program de antrenament care include atât antrenamente cardiovasculare, cât și antrenament pentru greutate, este timpul să alcătuiți întregul program. Există trei componente principale ale unei strategii de succes în pierderea în greutate, explică experții de la Universitatea Concordia-Saint Paul.

Nutriția, exercițiul fizic și somnul sunt cele trei ingrediente cheie pentru a pierde în greutate, spune universitatea. Nutriția nu se referă numai la numărul de macro și calorii, dar trebuie, de asemenea, să rămâneți complet hidratat, recomandă universitatea.

Concordia-Saint Paul recomandă consumul a 17 uncii de apă cu cel mult 30 de minute înainte de fiecare masă. Acest lucru vă va ajuta să vă simțiți suficient de deplin încât vă poate ajuta să evitați supraalimentarea și, de asemenea, vă revigorează metabolismul. A lua suficient somn este, de asemenea, crucial pentru a vă atinge cu succes obiectivele de pierdere raportul macro optim pentru pierderea de grăsimi greutate, spune universitatea.

raportul macro optim pentru pierderea de grăsimi cum de a funcționa pierderea în greutate

Ei continuă să explice că un hormon numit ghrelin spune corpului tău că îi este foame. Când nu obțineți o medie de șapte până la nouă ore de somn în fiecare noapte, corpul dvs.

Pagina principala Calculator macro Calculați-vă macrocomenzile cu acest calculator compatibil cu dispozitivele mobile. Calorii pentru Calculatorul de Pierdere în Greutate Calculați-vă raporturile optime de macronutrienți în funcție de vârstă, înălțime, greutate, sex și nivel de activitate. Utilizați rezultatele cu numărarea macro, dietă flexibilă sau IIFYM pentru a pierde în greutate, a o menține oprită sau pentru a câștiga mușchi. Ce sunt macrocomenzile?

Un alt hormon afectat de somn, explică CU-SP este leptina. Leptina spune corpului tău când a avut suficient de mâncat, dar dacă ești lipsit de somn, nivelul tău de leptină poate deveni prea scăzut. A lua suficient somn ajută la menținerea acestor hormoni în echilibru.

Citițiși