Câte burpee pentru pierderea de grăsimi

Încerci să pierzi grăsimea de pe burtă? Nu comite aceste greșeli comune - Sănătate -

Deși este renumit ca un exercițiu brutal de greutate corporală care arde grăsimile la fel de repede ca și mușchiul și este folosit în mod regulat ca pedeapsă pentru a sări peste obstacolele din cursele de obstacole, niciuna nu se potrivește cu felul în care te simți după ce ai făcut un burpee.

Nu lăsa să te descurajeze. Faceți un al doilea burpe și apoi o treime. Continuați și după 30 de secunde vă veți întreba cum este posibil ca atât de mulți mușchi să sufere și să vă ardeți plămânii în același timp.

În primul rând, aș vrea să vă spun: Trebuie să vă schimbați mai întâi atitudinea față de exercițiu. În loc să vă simțiți plictisitor, încercați să faceți distracție. Oricum, de ce să nu încercați acest set de antrenamente pentru 5 până la 7 seturi și să faceți doar o odihnă de 1 minut după ce fiecare set este corect și complet făcut. NOTĂ: Nu există restul între antrenamente. Repetați întreaga antrenament de cel puțin 3 seturi la 4 seturi apoi crește treptat la 6 seturi la 7 seturi.

Nu există nici un mod distractiv de a face burpees. Indiferent dacă le luați încet și ați lovit un anumit număr de replici, sau încercați să vă înghesuieți în cât mai multe posibile într-o perioadă de timp stabilită, vă îndepărtează mai repede decât oricare alt exercițiu acolo.

44 de moduri de a pierde centimetri remarcabili de grăsime abdominală

Asta e vești proaste. Vestea bună este că tot efortul merită absolut. Burpee funcționează brațele, spatele, pieptul, miezul, glutele și picioarele - îl numiți, funcționează. Și burpees, de asemenea, spike rata de inima ta la fel de mult ca sprint pentru un autobuz face - un motiv este un favorit ferm în rândul de înaltă intensitate interval de antrenament HIITmulțimea.

Insane Burpee Battle

Și toate aceste beneficii vin fără folosirea vreunui echipament, astfel încât să puteți face burpea oricând și oriunde. Citiți mai departe pentru a descoperi cele mai bune modalități de a include acest exercițiu eficient în formarea dvs. Beneficiile Burpees A face burpees este un antrenament în întregul corp în fiecare sens. Ele își construiesc forța și rezistența, vă ridică ritmul cardiac și ard fascicule de calorii, încercând, de asemenea, echilibrul și coordonarea.

Varietatea mișcărilor implicate și a mușchilor lucrați înseamnă că beneficiile brutalelor vor fi evidente în viața de zi cu zi, deoarece fiecare provocare fizică devine ușor de cucerit. Și pot fi făcute oriunde chiar și acasă, dacă înțelegeți vecinii de jos. Nu aveți nevoie de nici un kit, doar o cantitate de inimă și de pietre la putere prin fiecare rep. Cum sa faci un burpee Clasicul burpee este o mișcare în patru puncte.

Dintr-o poziție în picioare, aruncați-vă într-o ghemuită, cu mâinile pe teren chiar în fața picioarelor.

Cum de a face un burpee și beneficiile burpees pentru pierderea de grăsime

Apoi puneți-vă picioarele în spatele dvs. În acest stadiu, cu atât mai aventurosul poate arunca o presiune în amestec, ceea ce ridică cu adevărat dificultatea. În burpea de bază, rămâi în scânduri înălțate și sari picioarele înapoi spre mâini. Apoi, rotiți manevra, plimbându-vă în aer cu brațele direct deasupra dvs.

fenugreek ajută să piardă în greutate

Apoi faceți totul din nou. Vedeți în legătură cu Doamna Burpees te face să te îngrijești? Noi intrebam tipul care a facut Mobiliza: "Burpea poate pune o mulțime de stres prin glezne, genunchi și încheieturi", spune Baldwin. Asigurați-vă că sunteți confortabil cu fiecare fază a exercițiului înainte de a combina cele două.

Când îți sari picioarele înăuntru și afară, ține-ți umerii deasupra mâinilor - nu-i lăsa să se miște înapoi sau înainte. Adânc înclinat: "Pentru glezna adâncă asigurați-vă că șoldurile dumneavoastră stau în spate și încercați să vă păstrați piept cât mai în poziție verticală posibil. Explodați-vă și asigurați-vă că vă amortizați aterizarea prin îndoirea genunchilor în timp ce faceți contactul cu podeaua.

se slabeste cu zumba

Bratele tale pot juca o parte și aici, pe măsură ce treci de la o alunecare la o alunecare în ghemuire, miști brațele înainte și deasupra capului pentru înălțimea maximă. Greseli comune de evitat Scăderea pașilor Pe măsură ce începeți să vă antrenați, este un impuls comun să doriți să ignori anumite pași pentru a face mai ușoară bobul. Nu te bate pe tine, toți am fost acolo, dar nu uita ce ți-au spus profesorii tăi de școală - te înșeli doar pe tine însuți.

Cum să arzi grăsimile în 48 de ore

Aplicarea corectă a nivelului de intensitate la burtă în orice moment vă asigură că beneficiați de toate beneficiile sănătoase ale inimii și de stimulare a mușchilor. Dacă începeți să vă faceți faliment, vă odihniți scurt și apoi repetați. Contractați-vă nucleul Stadiul scobit al burpei este esențial pentru a vă asigura că abdominalele au o stimulare suficientă. Asigurați-vă că umerii sunt paralele cu încheieturile, păstrați-vă nucleul contractat și angajat și spatele drept, aliniat neutru cu glutele.

pierde sămânța grăsimilor coapsei

Mulți fac greșeala de a-și arcui spatele, negând efectele pozitive pe care le-a avut asupra abdomenului, în timp ce riscând răni. Repetați zile Ca și în cazul practică a oricărui alt exercițiu, a face mai multe repetări de dragul că nu corespunde direct câte burpee pentru pierderea de grăsimi antrenament de succes. Concentrați-vă pe tehnicile corecte, câte burpee pentru pierderea de grăsimi cum este explicat mai sus, iar acest lucru vă va ajuta să progresați mai ușor.

Patru antrenamente Burpee Burpees poate fi încorporat în circuitul de formare, folosit pentru a se încălzi înainte de alte exerciții sau de a face din nou și din nou pentru a acționa ca întregul antrenament.

  • Pierderi sănătoase pierderi de scădere în greutate
  • Omul pierde grăsime
  • Cum se face un burpee și beneficiile Burpees pentru pierderea de grăsime

Primele 15 nu ar trebui să dureze mult peste un minut, dar restul va dura mult mai mult. Orice timp sub zece minute pentru cei este destul de impresionant. Scara burpeană Scara pierderea în greutate checker este un alt mod de a construi un antrenament in jurul acestui rege al tuturor exercitiilor.

Politica De Confidențialitate 44 de moduri de a pierde centimetri remarcabili de grăsime abdominală Obțineți sfaturi de nutriție și exerciții fizice de top despre cum să pierdeți grăsimea corporală și înlocuiți-o cu mușchi ferm și slab, astfel încât să puteți vedea în cele din urmă rezultatele dorite. Pierdere În Greutate Grăsime: lucrurile care conferă înghețatei cremă și pizza visului. În locurile și cantitățile potrivite, grăsimea este ceea ce face ca viața să merite trăită.

Greutății glezne pierdere în greutate cu zece burpe, faceți o odihnă rapidă, apoi faceți nouă, opt și așa mai departe. Dacă vă simțiți curajoși, faceți burpe, presă și ședere pe fiecare treaptă.

Este un sentiment ciudat de a vedea sit-up-uri ca o pauza de bun venit.

Câte Burpees trebuie să fac pe zi pentru a pierde foarte multă grasime?

Max pleacă Acest antrenament dinamic va crește toleranța față de acidul lactic inundând în mod inevitabil picioarele dvs. În primul rând, aflați setul dvs. Reduceți ușor acest număr și efectuați trei seturi cu o odihnă de 30 de secunde între.

Greșeala Nu mănâncă suficientă proteină Grăsimea de pe burtă are un rap extraordinar - și pentru un motiv întemeiat. În special, grăsimea care se acumulează în jurul organelor secțiunii medii numită tehnic grăsime viscerală este legată de un risc crescut atât de boli cardiovasculare, cât și de diabet de tip 2, potrivit Harvard Health Publishing. Dar asta nu înseamnă că ar trebui să renunți la toate și să nu faci altceva decât să te răstoarnă toată ziua în încercarea de a scăpa de ea. Evitați aceste câteva greșeli obișnuite și vă veți ajuta corpul să vărsăm grăsime sănătos - și să vă reduceți secțiunea intermediară în acest proces.

De exemplu, dacă setul dvs. Acum respirați, greu. Provocare de 30 de zile Unul nu este suficient? Apoi, încercați provocarea noastră de 30 de zile.

Modul în care Burpeele sunt eficiente pentru a-și dezvolta puterea: beneficii și cum să procedăm

Frumusețea acestui plan de antrenament este că este scalabilă - se bazează pe nivelul dvs. Cele câte burpee pentru pierderea de grăsimi bune variante de burpe Selectați-vă pedeapsa bruiajului pentru antrenamentul de mai sus din cele cinci opțiuni diabolice de mai jos, ordonate în ordine răuvoitoare Burpee Evaluare rău: stricte părinte Din picioare, picătură și puneți-vă mâinile pe podea în afara picioarelor.

Săriți-vă picioarele înapoi, astfel încât să fiți în vârful unei poziții de presă, apoi să vă întoarceți între mâini. Săriți, bateți-vă deasupra capului. Ţintă: cardio, quad-uri Bastard burpee Evaluare rău: antrenor antrenor personal Din picioare, picătură și puneți-vă mâinile pe podea în afara picioarelor.

Săriți-vă picioarele înapoi, astfel încât să vă aflați în partea de sus a unei poziții de presă, să efectuați o apăsare piept-la-podea, apoi săriți picioarele înapoi între mâini.

linii de îmbrăcăminte de slăbire

Ţintă: cardio, quad, piept, triceps Burpee sari larg Evaluare rău: școală Din picioare, picătură și puneți-vă mâinile pe podea în afara picioarelor. Deplasați-vă cu putere înainte în măsura în care puteți, învârtindu-vă brațele de partea voastră pentru impuls.

cel mai bun arzător de grăsime gnc vinde

Teren și continuați direct în următorul rep. Ţintă: cardio, quad, hamstrings, viței, glutes Burpee trage-up Evaluare rău: psiho-șef Stați sub o bară de tragere. Puneți-vă mâinile pe podea, săriți-vă picioarele înapoi, astfel încât să vă aflați în vârful unei presiuni și înapoi în mâini, apoi săriți până la bar și efectuați o tragere în sus.

Încerci să pierzi grăsimea de pe burtă? Nu comite aceste greșeli comune

Când bărbia este deasupra mâinilor, ați terminat un repet. Ţintă: cardio, quad, înapoi Burpee răscruce rând Evaluare rău: sadic despot Țineți o gantere în fiecare mână lângă dumneavoastră. Puneți și puneți ganterele pe podea în afara picioarelor.

dieta anamaria prodan 2017

Continuați să le țineți în timp ce sari picioarele înapoi, astfel încât să fiți în vârful unei poziții de presă. Împletiți-vă miezul pentru a vă menține șoldurile statice și o gabaritură în sus spre axă, pe o parte și înapoi la podea, apoi pe cealaltă. Săriți-vă picioarele înapoi între mâini și, ținând ganterele, conduceți-vă prin tocuri pentru a sări de pe podea cu greutățile de partea dvs.

Ţintă: cardio, quad, piept, spate, triceps Raportare suplimentară Cherrelle Jefferson cherrelleJj.

Citițiși