Ce trebuie să faceți pentru a pierde grăsimea corporală

ce trebuie să faceți pentru a pierde grăsimea corporală

Din păcate, nu putem pierde în greutate pentru o anumită poziție. Dieta și exerc Conţinut Sfat Spatele tău este unul dintre cele mai grele locuri pentru a tonifica și a pierde grăsime într-un plan de slăbire.

Dieta și exercițiile fizice trebuie să susțină fermitatea corpului superior și să reducă cantitatea de grăsime corporală.

ce trebuie să faceți pentru a pierde grăsimea corporală

Nu puteți pierde în greutate într-o zonă mică a corpului. Combinarea dietei cu exercițiile fizice va ajuta la tonificarea întregii zone a spatelui, reducând în același timp grăsimea corporală. Reglarea corectă a dietei și efectuarea tipului corect de exerciții de antrenament cardio sau de forță vă pot ajuta să scăpați de grăsimea din spate.

Pași Metoda 1 din 2: Exercițiu pentru a pierde grăsimea din spate Începeți să exersați cardio. Pentru cele mai bune rezultate, trebuie să faceți mișcare timp de cel puțin 30 de minute, zile pe săptămână. Exercițiile cardio sunt deosebit de eficiente pentru reducerea grăsimilor din spate. Vor arde calorii și vor întări mușchii spatelui: canotaj, box și înot.

Beneficiile Cardio nu se limitează doar la strângerea spatelui. Sa demonstrat că cardio reduce riscul bolilor de inimă, îmbunătățește nivelul colesterolului și al trigliceridelor, îmbunătățește funcția inimii și reduce riscul de osteoporoză.

Ar trebui să combinați exerciții aerobice eficiente cu dieta dvs.

Nu puteți pierde în greutate în anumite zone, trebuie să pierdeți greutatea totală și grăsimea totală pentru a putea slăbi într-o anumită locație. Exercițiile cardio vă vor ajuta în acest sens. Interval de exersare. Aceasta este o modalitate mai rapidă de a arde grăsimile, nu numai că tonifiază spatele, ci și reduce grăsimea corporală.

Antrenamentul de intensitate ridicată poate arde mai multe grăsimi și poate crește rata de ardere a grăsimilor după ce ați terminat exercițiul. Antrenament pe intervale cu jogging: Aleargă la o viteză mare timp de câteva minute, încetinește-te la un ritm mai confortabil timp de cinci minute, apoi crește din nou viteza două minute mai târziu. Continuați să faceți acest lucru timp de de minute. Luați în considerare antrenamentul intens pe intervale. Antrenamentul la intervale de intensitate mare HIIT este definit ca antrenament la intensitate mare timp de 30 de secunde până la câteva minute, alternând cu perioade de odihnă sau exerciții de intensitate scăzută timp de minute.

Această practică chiar promova beneficiile exercițiului cardio regulat. Poate îmbunătăți sănătatea inimii și crește metabolismul.

ce trebuie să faceți pentru a pierde grăsimea corporală

Când exersați la intensitate mare, trebuie să transpirați și să respirați mult la un nivel pe care nu îl puteți vorbi în propoziții sau vorbi. Faceți HIIT timp de 20 de minute cu cinci minute de încălzire și relaxare. Faceți exerciții folosind masa corporală.

Există exerciții specifice disponibile pentru îmbunătățirea sănătății spatelui care nu necesită echipament special.

  1. Pierde în greutate și reduce grăsimea corporală - Ghid complet pentru pierderea în greutate
  2. Cum să pierzi grăsimea din spate: 10 pași (cu fotografie) - Sfaturi -
  3. Cămăși care vă ajută să pierdeți în greutate
  4. Cum să pierzi grăsimea din burtă în 2 săptămâni Pierde toată grăsimea corporală în 2 săptămâni Pastile de dietă pentru grăsime de burtă homeo Câtă grăsime corporală pot arde într-o săptămână, as dori totusi Carbohidrati Si am ajuns la cel mai barfit macronutrient, carbohidratul!
  5. Dietul de patru zile pentru a pierde grăsimea corporală Unii oameni se tem că, dacă nu văd o reducere de kilograme pe cantar, atunci pierderea în greutate nu se întâmplă.
  6. Cum îmi dau jos gleznele
  7. Pierde greutatea corporală, cele mai importante informații pentru a pierde grăsime Cel mai important lucru atunci când vine vorba de slăbit este să te gândești cu adevărat la asta cu seriozitate.
  8. Posturi de pierdere în greutate

Multe dintre aceste exerciții se pot face acasă. Legați un șnur elastic de clanța ușii.

ce trebuie să faceți pentru a pierde grăsimea corporală

Închideți ușa și stați la aproximativ 2 metri distanță. Țineți un capăt al fiecărui fir în fiecare mână și îndoiți cotul la un unghi de 90 de grade. Trageți brațele înapoi, astfel încât umerii să fie presați împreună. Țineți această poziție timp de 10 secunde, apoi eliberați. Repetați de ori. Dacă nu simțiți că rezistența este suficient de puternică, atunci stați puțin mai departe de ușă sau folosiți un cablu elastic mai gros.

Întinderile spatelui inferior vizează partea inferioară a spatelui și strâng mușchii situați pe brâu, unde se acumulează grăsimi neplăcute. Pentru a începe, întindeți-vă cu fața în jos pe podea. Așezați-vă mâinile în spatele capului și ridicați pieptul de pe sol cât mai mult posibil. Începeți cu trei sesiuni de câte Pentru exercițiul de pod, întindeți-vă pe spate pe podea. Îndoiți genunchii la un unghi de 90 de grade, dar țineți-vă picioarele plate pe podea.

7. Concluzie, 13 modalităţi de a arde grăsimea - articole blog

Ridicați fesele până când spatele este în linie dreaptă ca un pod. Țineți timp de 10 până la 15 secunde, apoi coborâți-vă pe podea. Repetați de 10 până la 20 de ori. Faceți o scândură pentru a vă tonifica întregul mușchi al spatelui și al miezului.

10 Pasi pentru a scapa de Grasimea de pe Burta

Așezați antebrațele pe podea. Păstrează corpul în linie dreaptă.

Pierde greutatea corporală, cele mai importante informații pentru a pierde grăsime

Păstrați această scândură cât mai mult timp posibil. Odihnește-te și repetă încă 1 sau 2 ori.

Stai drept cu picioarele depărtate la lățimea umerilor. Ținând spatele drept, îndoiți-vă înainte și strecurați o mână sub fiecare picior. Aduceți încet capul spre genunchi și îndoiți coatele spre exterior, astfel încât să puteți realiza cu ușurință această poziție. Țineți această poziție timp de 5 secunde și apoi reveniți la pasul 2.

Exercițiu cu greutăți și mașini de exercițiu. Folosirea greutăților libere sau a aparatelor de greutate vă poate tonifica și spatele. Combinat cu alte exerciții de antrenament cardio și de forță, vă puteți tonifica ușor mușchii spatelui.

Cum să pierzi grăsimea din burtă în 2 săptămâni | lampioanezburatoare.ro

Începeți cu o greutate moderată. Puteți ridica acea greutate fără a exercita prea mult.

ce trebuie să faceți pentru a pierde grăsimea corporală

Dar dacă puteți ridica greutăți fără efort, atunci mușchii nu se pot dezvolta. Ridicarea ganterei vă va întări mușchii spatelui.

Cum să îndepărtați burta: reguli de bază, sfaturi, caracteristici și exerciții.

Țineți o ganteră în ce trebuie să faceți pentru a pierde grăsimea corporală mână și îndoiți-vă la șolduri. Ridicați brațele în lateral, ca o aripă de avion, până când brațele sunt la înălțimea umerilor și apoi coborâți din nou în lateral.

ce trebuie să faceți pentru a pierde grăsimea corporală

Exersează de 3 ori, câte 8 bătăi de fiecare dată. După ce v-ați întărit mușchii și țesutul conjunctiv pierdere de grăsime ziua cheat ați însușit manevra, vă puteți crește greutatea și numărul de exerciții pentru o creștere musculară suplimentară.

Dacă doriți să aveți un corp tonifiat, trebuie să măriți numărul de exerciții. Pentru exercițiul Lat Ce trebuie să faceți pentru a pierde grăsimea corporală, veți ține bara de cablu cu ambele mâini late, poziția mânerului superior. Coapsele sunt sub bază și așează articulațiile cu fața în sus.

Când vă întindeți, bara de cabluri trebuie să fie la îndemâna dvs. Trageți bara de cablu până la bărbie ținând tot timpul spatele drept cu o mișcare lină, simțind că omoplații se unesc.

Pierderea în greutate de unde începem? Reguli de bază și generale

Eliberați încet bara de cabluri înapoi în poziția inițială și repetați. Împingeți ganterele peste cap. Țineți o ganteră în fiecare mână. Țineți gantera lângă ea în palme cu fața în sus. Împingeți brațele drept prin cap până când brațele sunt complet extinse. Coborâți încet brațele până când mâinile revin în poziția de lângă urechi.

Repetați de ori sau în funcție de abilitățile dvs.

Citițiși