Potriviți pierderea în greutate și mai mult. Potriviți pierderea în greutate ideală 3D

CÂTĂ GREUTATE POȚI PIERDE TĂIND CARBOHIDRAȚII? - INFORMAȚII PRIVIND PIERDEREA ÎN GREUTATE - 2021

SOLUŢIA DE TAPOTARE PENTRU PIERDERE ÎN GREUTATE ŞI ÎNCREDERE ÎN PROPRIUL CORP - JESSICA ORTNER;

Pagina principala Slăbiți: cu această metodă vă porționați alimentele corect Ați lovit din nou bufetul sau ați mâncat o porție de paste XXL?

Un nou studiu a descoperit ce ne face mai ușor porționarea mâncării. Gândurile sunt libere - și mai presus de toate puternice!

potriviți pierderea în greutate și mai mult am endometrioză și nu pot pierde în greutate

Psihologii medicali de la Universitățile din Tübingen și Bristol au profitat de acest lucru atunci când au căutat metode pentru a facilita oamenilor porționarea mâncării. Teza ei: Dacă aveți gândurile corecte în cap, nu vă veți umple stomacul atât de plin.

Alte modificări dietetice benefice pentru pierderea în greutate Nu există nicio modalitate de a ști cu exactitate cât de multă greutate veți pierde, tăind parțial sau complet carbohidrați din dieta dvs. Tăierea carbohidraților este o strategie care te poate ajuta să mănânci mai puțin - iar măsura în care aceasta apare determină cât de multă greutate vei pierde. Nu este o idee bună să elimini toate carbohidrații, cu toate acestea, deoarece unele tipuri de carbohidrati s-au dovedit a fi benefice pentru pierderea în greutate și au, de asemenea, alte beneficii potențiale pentru sănătate. Soi de paine care conțin boabe rafinate. Dietele cu conținut scăzut de carbohidrați limitează de obicei amidonurile și zaharurile, dar nu și fibra.

La ce să mă gândesc înainte de cină? Experții au împărțit participanții la studiu cu greutate normală și supraponderal și i-au împărțit în trei grupuri. Fiecare grup ar trebui să aibă un gând specific în timp ce își pune mâncarea pe farfurii.

potriviți pierderea în greutate și mai mult slim în jos rapbian

Grupul A s-a gândit la efectele asupra sănătății ale alimentelor pe care le-ar mânca. Grupul B s-a gândit la bucuria și satisfacția așteptate la care sperau din consumul porției corespunzătoare.

potriviți pierderea în greutate și mai mult dieta rina 90 de zile tabel

Grupul C s-a gândit la intenția de a fi plin de la prânz la cină. Porțiunile tuturor grupurilor au fost apoi comparate cu un grup de control care a ales fără a fi nevoie să se gândească la nimic în special.

potriviți pierderea în greutate și mai mult cea mai eficientă modalitate de ardere a grăsimilor

În plus, psihologii au examinat activitățile cerebrale ale tuturor participanților la studiu. Care gând este cel mai eficient? Ca să spunem drept: Grupul A și-a porționat cel mai bine mâncarea.

potriviți pierderea în greutate și mai mult pierderea în greutate eo

Gândirea la efectele asupra sănătății a alimentelor care vor fi consumate ulterior duce la a vă servi porții mai mici. Grupurile B și C au lovit fiecare mai mult decât grupul A. Pentru grupul B - cei care ar trebui să se gândească la plăcerea pe care o vor obține din mâncare - Dr. Stephanie Kullmann, Institutul de Psihologie Medicală, Universitatea din Tübingen: "Faptul că mâncarea este privită ca o plăcere duce la porții mai mari și la un răspuns crescut al recompensei în creier.

Pe de altă parte, senzația de plinătate este mai puțin satisfăcătoare.

potriviți pierderea în greutate și mai mult cât de adânc respirația ajută la pierderea în greutate

Logic: dacă aveți în vedere că va trebui să rămâneți plin în următoarele câteva ore fără o gustare, încercați automat să mâncați în avans.

Citițiși