4 conectarea la pierderea grăsimilor.

4 conectarea la pierderea grăsimilor

băuturi de arzător de grăsime la domiciliu cum de a elimina grăsimea de arme

Miercuri, 8 ianuarieLife Natural Mic dejun Foto: YouTube Un mic dejun bogat în grăsimi contribuie la pierderea în greutate mai mult decât unul bazat pe carbohidrați, spune un nou studiu. Grăsimea consumată dimineața stimulează descompunerea grăsimii corporale, dar carbohidrații nu ameliorează metabolismul grăsimilor sau pe cel energetic.

pierderea în greutate a lui aimee sf giants jon miller pierdere în greutate

Un breakfast bogat în grăsimi poate îmbunătăți profilul metabolic, în vreme ce o masă de dimineață bogată în carbohidrați și o cină bogată în grăsimi pot spori riscul de sindrom metabolic, arată un studiu publicat în International Journal of Obesity. Sindromul metabolic este o combinație de hipertensiune, obezitate și diabet.

Autorii studiului au vrut să afle dacă ce mâncăm și când mâncăm pot influența greutatea corporală sau spori riscul de sindrom cardiometabolic. Ei au hrănit la prima oră șoareci cu alimente grase și au constatat că nivelul glucozei, tensiunea arterială, colesterolul cu înaltă densitate HDL și circumferința taliei au rămas normale.

sfaturi pentru pierderea în greutate pentru mamele ocupate kelloggs k pentru revizuirile privind pierderea în greutate

Pe de altă parte, șoarecii hrăniți dimineața cu carbohidrați și seara cu alimente grase au câștigat mierea cu scortisoara slabeste greutate și adipozitate, au dezvoltat intoleranță la glucoză și au avut niveluri ridicate de trigliceride.

Rezultatele arată că regimurile pentru scăderea în greutate trebuie să ia în considerare și momentul hrănirii, nu doar calitatea și cantitatea alimentelor.

Citeste doar ceea ce merita.

pierde greutatea dar tot mai păstrează curbele cum să ajuți omul să piardă în greutate

Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

Citițiși