Cum să faci obiective mici de pierdere în greutate, Obiective de pierdere în greutate recompense

Stabilirea obiectivelor mici de pierdere în greutate

Pierderea ușoară în greutate fără dietă.

cum să faci obiective mici de pierdere în greutate

Cum să slăbești într-o săptămână fără să faci dietă acasă Cum să-ți faci obiective mici de pierdere în greutate. Cum de a stabili obiectivele de exercițiu și pierdere în greutate pentru începători Fustă maxi de slăbire Pierderea ușoară în greutate fără dietă.

Cum să slăbești într-o săptămână fără să faci dietă acasă Cum de a stabili obiectivele de exercițiu și pierdere în greutate pentru începători Sfaturi dovedite de pierdere de grăsime Îndepărtați grăsimea din bumbac cauza asta, este important să înțelegeți elementele de bază ale caloriilor. Pur și simplu: pierdem în greutate atunci când mâncăm mai puține calorii decât cheltuim.

Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc?

Cum să slim în jos șoldurile Cum să-ți atingi obiectivele de pierdere în greutate de vară szemerja. Pentru a pierde un kilogram de grăsime, trebuie să creăm un deficit de 3. Deși controlul atât a carbohidraților, cât și a insulinei poate fi important pentru unii indivizi, această ipoteză a fost detaliată.

  1. 7 știri poveste de pierdere în greutate
  2. Bicicleta de camera slabeste
  3. Iată 5 sfaturi ușor de urmat, dar eficiente, pentru a pierde grăsimea din burtă.

Să spunem că un bărbat de de kilograme vrea să piardă o kilogramă într-o săptămână. Doar prin exerciții fizice, el trebuie să alerge aproximativ 3,5 mile pe zi sau 24,5 mile în totalpresupunând că dieta lui rămâne la fel. Teoretic, cei doi ar trebui să obțină aceleași rezultate.

Obiective de pierdere în greutate recompense

Dar în lumea fitness-ului și a realității nu sunt același lucru, pentru că teoria nu ține cont de aderență. Nu locuim într-o casă magică care conține o sală de gimnastică, un Whole Foods și un personal personal de nutriționiști și antrenori.

În schimb, ne rămâne în legătură cu propriile dispozitive în viața de zi cu zi. Ce se întâmplă atunci? Ce spune cercetarea Dr.

John Briffa, care conduce un blog de sănătate excelent, a analizat un studiu care examinează pierderea în greutate fără intervenție dietetică aici.

El explica: În acest studiu, de femei post-menopauză a căror greutate variază de la normal la obez au fost randomizate fie la un exercițiu suplimentar, fie la un grup de exerciții suplimentare grupul de control.

5 moduri de a vă face dieta să funcționeze mai bine

Cei din grupul de exerciții au fost instruiți să facă 45 de minute de exerciții aerobice moderate-viguroase, de 5 ori pe săptămână pe an. Ambele grupuri exercițiul suplimentar și grupul de control au fost instruiți să nu își schimbe dieta. La sfârșitul anului, s-a constatat că grupul de exerciții, comparativ cu grupul martor, a pierdut în medie 2 kg 4,4 lbs de grăsime.

Aș spune că destul de mulți dintre noi ar fi bucuroși să aruncăm câteva kg de grăsime.

Cel mai eficient mod de a începe este să vă angajați cu mici modificări ale stilului de viață care vă crește exercițiile fizice și vă reduc caloriile. Cum se poate pierde rapid in greutate Al doilea mic dejun: 1 cașmon, 1 măr. Pierdeți în greutate coborând din depozit Ardere ușoară a grăsimii de burtă Cum să setați corect un obiectiv de a pierde în greutate Soția mea refuză să slăbească Consolidă-ți rezolvarea și execută mici ajustări care au mari beneficii pe termen lung. Planificarea unui obiectiv sigur de pierdere în greutate Faceți o întâlnire cu medicul dumneavoastră.

Dar acum aș dori, de asemenea, să mă concentrez asupra a ceea ce trebuiau să facă aceste femei pentru a realiza această pierdere. În timp ce grupul de exerciții a fost instruit să facă exerciții de 5 ori pe săptămână timp de 45 de minute, ceea ce au făcut de fapt a fost exercitarea în medie de 3,6 zile în fiecare săptămână. Timpul total de exercițiu a fost în medie de ,5 minute pe săptămână.

  • În primul rând, fi agresiv răbdător cu tine!
  • 1 lună me 5 kg pierdere în greutate
  • cum să piardă în greutate

Putem multiplica acest lucru cu 52 pentru a obține numărul total de minute de cum să faci obiective mici de pierdere în greutate pe parcursul anului și a împărți acest lucru cu 60 pentru a-l converti în ore. Făcând acest lucru, obținem un total de puțin sub de ore.

cum să faci obiective mici de pierdere în greutate

Adică aproximativ 77 de ore de exerciții fizice pentru fiecare kg de grăsime pierdut. Cum să slăbești în 3 luni Majoritatea oamenilor s-ar împiedica cu ideea de a face exerciții fizice timp de 77 de ore pentru a pierde 1 kg de grăsime.

cum să piardă în greutate

Sau, în mod echivalent, 35 de ore pentru a pierde 1 kilogramă, pentru noi americanii. Dar ce zici de exercitarea simultană și contabilizarea aportului alimentar? Un studiu, publicat în Revista internațională de obezitate și tulburări metabolice conexea luat subiecte instruite și le-a urmărit aportul alimentar împreună cu cheltuielile de energie.

Pe hârtie, a existat un deficit caloric general creat de subiecți.

Pierde greutate și 10 kg pe lună. Cum să slăbești fără a afecta sănătatea

Cu toate acestea, atunci când cercetătorii au examinat schimbările empirice, nu a fost pierdută în realitate nicio greutate. După cum se dovedește, subiecții subestimau simultan aportul caloric și supraestimau cheltuielile calorice. Comparați studiile de mai sus cu auto-experimentul hilar de și ulterior a pierdut 27 de kilograme în 10 săptămâni.

cum să faci obiective mici de pierdere în greutate

Sfat Pro: Nu încercați acest lucru acasă. Cum să-ți atingi obiectivele de pierdere în greutate de vară De ce regimurile focalizate pe exercițiu sunt relativ ineficiente pentru pierderea în greutate Dacă sunteți perplex de informațiile de mai sus, nu vă faceți griji.

cum să faci obiective mici de pierdere în greutate

Există o explicație simplă în spatele ei, pe care o vom împărți în două părți Motivul 1. Cheltuielile de calorii prin exerciții fizice sunt relativ mici în schema de lucruri majore.

cum să faci obiective mici de pierdere în greutate

Pentru a vedea de ce programele de pierdere în greutate concentrate pe exerciții fizice ar putea avea o eficacitate scăzută, este important să înțelegeți contabilitatea din spatele cheltuielilor noastre calorice zilnice. Ai cheltuit 1.

  • Lucrul este că oamenii nu reușesc să atingă măcar câteva dintre obiectivele din viață pe care le-au stabilit pentru ei înșiși.
  • Stiluri de slăbire pentru dimensiunea 14
  • Obiective pe termen scurt pentru pierderea în greutate, Related Content

Aceasta este cantitatea de calorii irosite prin lucruri precum fidgeting. Din păcate, acest lucru poate varia foarte mult de la individ la individ.

Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc? Pierdere în greutate pentru femei peste 40 de ani Cum să setați obiectivele de pierdere în greutate 5 moduri de a vă face dieta să funcționeze mai bine Cum de a începe o astfel de transformare Cum să-ți atingi obiectivele de pierdere în greutate de vară Modificarea dietei pentru pierderea în greutate Obiective pe termen scurt pentru pierderea în greutate Pierderea în greutate și gestionarea unei greutăți sănătoase pot ajuta la scăderea unor lucruri precum apneea în somn și la un risc crescut pentru afecțiuni cronice de sănătate, crește-ți energia și te poate ajuta să te simți mai bine în general.

Asta înseamnă că, fără să se ridice din pat, subiectul nostru a cheltuit deja 2. Adăugarea de exerciții fizice în ecuație de-abia reușește să crească în cheltuielile sale calorice generale; cea mai mare parte a muncii este făcută cum să faci obiective mici de pierdere în greutate de a-și pune pantofii de alergare.

Acum nu spun că nu ar trebui să faceți exerciții fizice, ci mai degrabă, este important să vă dați seama de unde provin majoritatea cheltuielilor dvs. Motivul 2.

Obiective pe termen scurt pentru pierderea în greutate

Oamenii sunt estimatori orori ai caloriilor în raport cu caloriile. Uitați-vă la un alt studiu, acesta în Journal of Sports Medicine and Fitness Physicalîn care cercetătorii au solicitat subiecților să facă exerciții fizice, să-și estimeze cheltuielile calorice, apoi le-au dus apoi la un bufet.

Subiecților li s-a cerut să consume cantitatea de mâncare pe care credeau că ardea în calorii. Sidenote: Unde mă pot înscrie pentru una dintre acestea? Subiecții au sfârșit consumând de ori cantitatea de calorii pe care au ars-o. A lua din toate aceste informații este faptul că cheltuielile cu calorii nu contează mult, iar ființele umane sunt în general groaznice la estimarea atât a cheltuielilor, cât și a aportului.

cum să faci obiective mici de pierdere în greutate

Citițiși