Slabesti daca alergi pe banda

Antrenamente

Antrenamente 7 motive pentru care nu slabesti, desi faci cardio pe banda de alergat Te antrenezi constant pe banda, dar nu slabesti deloc?

dieta zero carb

Te-ai saturat sa depui atat de mult efort, dar fara rezultat? Inainte de a alege alt aparat de fitness, afla ca banda de alergat este printre cele mai folosite aparate de fitness, mai ales de catre femei, pentru a slabi rapid si eficient.

cum să pierdeți greutatea pe a treia schimbare

Cu toate acestea, exista cateva greseli pe care cele mai multe femei care o folosesc le fac si din cauza carora rezultatele intarzie sa apara. Iata care sunt acestea: 1.

Cât de mult trebuie sa dureze o alergare pe banda pentru a fi eficientă? – Body-Art Wellness Club

Nu te focusezi suficient pe antrenament! Da tot ce e mai bun in tine!

Vrei să slăbești 1 kg pe zi?

Desi sa mergi la sala cu cea mai buna prietena ti s-ar putea parea o idee extraordinara, crezand ca in felul acesta va veti motiva una pe cealalta, s-ar putea de fapt sa te inseli.

In loc sa stai de vorba cu colega de antrenament in timp ce incerci sa prinzi viteza pe banda de alergat si sa-ti pierzi astfel din suflu si concentrare, mai bine antreneaza-te acasa in liniste! Slabesti daca alergi pe banda asemenea, ar fi recomandat ca pe durata exercitiilor cardio sa-ti opresti telefonul pentru a nu fi intrerupta din alergat.

Cat slabesti alergand si cat ar trebui sa alergi pentru a slabi – update 2020

Pauzele neprevazute — lungi si dese — nu sunt deloc cheia marilor succese! Nu in fitness, cel putin.

pierderea în greutate yugyeom

Asadar, mai multa concentrare! Nu te antrenezi la capacitate maxima! E adevarat, antrenamentul cardio pe banda de alergat la o intensitate medie si constanta este eficient in felul sau, dar pentru rezultate cu adevarat vizibile trebuie sa-ti fortezi limitele si sa maresti treptat nivelul de dificultate al exercitiilor sau durata acestora.

7 motive pentru care o să te îndrăgostești de banda de alergat

Sportul nu inseamna doar mentinere in forma, ci si o evolutie a rezistentei la efort fizic! Esti foarte incordata! Atunci cand te afli pe banda de alergat, trebuie sa te relaxezi!

Incearca sa pastrezi o pozitie naturala a corpului, ca si cand ai alerga in aer liber. Nu este indicat sa te tii de manerele benzii, pentru ca astfel nici nu vei arde mai multe calorii si nici nu iti vei proteja sanatatea spatelui!

Nu iti setezi niciodata banda de alergat si nu ajustezi inclinatia?

pur și simplu revizuiri de pierdere în greutate

Acesta ar putea fi un alt motiv pentru care antrenamentele tale nu dau randament. Vei slabi mai repede, iar in plus iti vei imbunatati rezistenta la efort.

pierde grăsime din gură

Totodata vei evita anumite accidentari, precum cele in zona tibiei. Iesi din zona de confort! Faci acelasi antrenament in mod repetat?

Cât de mult trebuie sa dureze o alergare pe banda pentru a fi eficientă? View Larger Image Cât de mult trebuie sa dureze o alergare pe banda pentru a fi eficientă?

Jongleaza cu vitezele si inclinatiile benzii! In plus, combina antrenamentul cardio pe banda de alergat cu alte aparate de fitness. Organismul tau se poate obisnui cu acelasi antrenament zilnic, iar astfel va stagna.

Nu-ti obisnui corpul cu o rutina standard.

Antrenamente

Provoaca-ti permanent organismul cu noi tipuri sau diferite intensitati de exercitii, pentru a-l supune unui proces de adapatare — moment in care il vei stimula si iti va oferi rezultatele pe care slabesti daca alergi pe banda astepti.

Nu petreci timpul optim pe banda de alergat! In cazul in care crezi ca o alergare de 30 de minute pe banda echivaleaza cu o alergare de 30 de minute in parc, te pacalesti singura!

Schimba periodic stilul aerobic de alergare Ce înseamnă antrenament cardio Antrenamentul cardio se referă la orice activitate care crește ritmul cardiac și frecventa respiratiei în timp ce organismul utilizează pentru mișcare mai multe grupe musculare în mod repetitiv și ritmic. Antrenamentul cardiovascular este capacitatea inimii și a plămânilor de a furniza sânge bogat în oxigen țesuturilor musculare care lucrează și capacitatea muschilor de a utiliza oxigen pentru a produce energie pentru mișcare.

Trebuie sa iei in considerare faptul ca in aer liber e mai greu sa alergi, deoarece acolo te confrunti cu rezistenta vantului. De exemplu, o alergare de 11 minute pe banda inseamna de fapt aproximativ 10 minute de alergare in parc.

Tocmai de asta e recomandat sa cresti de fiecare data inclinatia benzii sau cel putin durata antrenamentului cardio.

Pe acelasi site Running About am citit un articol despre greselile pe care le putem face atunci cand alergam pe banda. Greseala 1: Sa sari peste incalzire si revenire. Alergatul pe banda poate avea beneficiile lui, cum ar fi protectia impotriva vremii de afara sau conditii nesigure pentru alergat. Cand incepi sa alergi inauntru, trebuie sa ai grija ca alergi cum trebuie pe banda pentru a evita accidentari si pentru a te asigura ca iei cat mai mult din antrenamente.

Nu urmezi un regim alimentar sanatos! Nu in ultimul rand, pe langa faptul ca trebuie sa faci zilnic cardio pe banda de alergat pentru a slabi cu adevarat, mai ai nevoie de un plan de dieta care sa includa fibre, proteine, multa apa etc.

skate pierde în greutate

Citițiși