100 de ședințe pe zi pierde în greutate, În loc de Sit-Ups, încercați să tăiați caloriile

100 moduri simple de a pierde in greutate fara o sala de sport pentru toate ocaziile

Poți pierde în greutate făcând de sit-up-uri pe zi?

  • Va face de ședințe up-uri pe zi vă ajută să pierdeți în greutate Ajută pierdeți ședințe Add: luseranu14 - Date: - Views: - Clicks: Din nimic.
  • Dieta de slabit garantata
  • Va face de ședințe up-uri pe zi vă ajută să pierdeți în greutate |
  • Obezitate și slăbire
  • Pierderea în greutate și menținerea în greutate e te un proce continuu.

Și nici nu e te exact cheia pierderii în greutate. Deși exercițiile abdominale, cum ar fi ședințele, Conţinut: Cum să faci mișcare pentru pierderea în greutate cu sau fără ședințe Efectuarea a de sit-up-uri în fiecare zi nu este tocmai ideea noastră de un moment bun.

Pierde greutate: de la 70 kg la min. 60 kg în cel mai scurt timp, cum ar fi?

Și nici nu este exact cheia pierderii în greutate. Deși exercițiile abdominale, cum ar fi ședințele, vor contribui la creșterea arderii caloriilor în general, efectuarea de ședințe singure nu va duce la pierderea semnificativă în greutate.

Va trebui să asociați câteva modificări ale dietei cu o rutină regulată de exerciții fizice pentru a pierde kilograme și a le menține departe. În loc de Sit-Ups, încercați să tăiați caloriile Scoaterea a de repausuri zilnice timp de o săptămână nu este o modalitate dovedită de a pierde grăsimea din burtă.

Dacă scăderea în greutate în special în jurul mijlocului este obiectivul dvs. Pentru a vedea cum cântarul se mișcă în direcția corectă, trebuie să ardeți mai multe calorii decât luați, creând ceea ce este cunoscut sub numele de deficit caloric.

Va face 100 de ședințe up-uri pe zi vă ajută să pierdeți în greutate

Începeți prin a determina câte calorii consumați în fiecare zi pentru a rămâne la greutatea actuală - adică caloriile de întreținere. Pentru 100 de ședințe pe zi pierde în greutate găsi această valoare, utilizați un jurnal alimentar sau o aplicație pentru a urmări ceea ce mâncați în câteva zile.

100 de ședințe pe zi pierde în greutate

Având în vedere că nu câștigați sau pierdeți în greutate, această valoare va fi caloriile dvs. Urmăriți-vă caloriile înregistrându-vă mesele în aplicația MyPlate.

1 an 100 kilograme pierdere în greutate, Pentru a pierde in greutate la 100 de kilograme

Descărcați acum pentru a vă regla dieta azi! De acolo, reduceți treptat caloriile pentru a crea un deficit.

Pagina principala Pierde greutate: de la 70 kg la min. Bună, am 13 ani și 1,76 m înălțime și cântăresc 70 kg. Mama mea spune întotdeauna că este normal să mă lupt, dar mă simt foarte inconfortabil.

În general, este sigur să reduceți aproximativ de calorii pe zi din dieta dvs. Una dintre cele mai simple modalități de a face acest lucru este eliminarea alimentelor procesate cu conținut ridicat de calorii. Umpleți farfuria cu legume și fructe din toate culorile.

100 de ședințe pe zi pierde în greutate

Plantele sunt sărace în calorii, dar bogate în vitamine și nutrienți, potrivit Academiei de Nutriție și Dietetică. Verdele cu frunze, cum ar fi spanacul și varza, sunt deosebit de bogate în fibre, un nutrient care digeră încet, astfel încât să te simți sătul mai mult timp. Obțineți carbohidrații din cereale integrale - cum ar fi orezul brun, ovăz sau quinoa - mai degrabă decât din surse rafinate, cum ar fi pâinea sau pastele.

100 de ședințe pe zi pierde în greutate

Alegeți surse slabe de proteine, cum ar fi păsările de curte și peștele; deoarece sunt sărace în grăsimi, sunt și mai scăzute în calorii. Cum să faci mișcare pentru pierderea în greutate cu sau fără ședințe Sit-up-urile pot face parte din rutina dvs.

100 de ședințe pe zi pierde în greutate

Programați cel puțin de minute de cardio de intensitate moderată, cum ar fi mersul pe jos sau drumețiile, în fiecare săptămână, nu numai pentru a vărsa grăsime, ci și pentru a vă întări inima, conform Centrelor pentru Controlul și Prevenirea Bolilor CDC. Dacă vă place cardio-ul mai intens, luați în considerare antrenamentul la intervale de intensitate mare sau HIIT.

Alternând între intervale mai grele și perioade de recuperare, vă creșteți ritmul cardiac și calci torța.

100 moduri simple de a pierde in greutate fara o sala de sport pentru toate ocaziile

În plus, puteți încorpora aceste sit-up-uri într-un antrenament HIIT. De asemenea, veți dori să vizați cel puțin două sesiuni de antrenament de forță în fiecare săptămână pentru a crește masa musculară slabă, ceea ce vă îmbunătățește metabolismul și vă ajută corpul să ardă mai multe calorii, potrivit Harvard Health Publishing.

Când atingeți sala de gimnastică pentru a vă antrena, acordați prioritate mișcărilor compuse, recomandă Consiliul American pentru Exerciții. Aceste exerciții - cum ar fi deadlift-uri, genuflexiuni și apăsări pe piept - activează mai mulți mușchi simultan, construindu-vă cardio, mușchi și flexibilitate. Takeaway Sute de ședințe în fiecare săptămână vor arde cu siguranță calorii, dar a face un singur exercițiu prea regulat poate duce la suprasolicitare și rănire ca să nu mai vorbim, este obligat să devină plictisitor.

În schimb, rămâneți în concordanță cu dieta sănătoasă și cu o rutină mai largă de exerciții și veți începe să vedeți scăderea kilogramelor.

Citițiși