3 tipuri de corp pentru a pierde în greutate, Ectomorf, Endomorf sau Mezomorf? – Body-Art Wellness Club

3 tipuri de corp pentru a pierde în greutate

Pierde în greutate tip de corp ectomorf

Planuri de slabit in funcite de tipul de corp Categories Diverse Posted on June 12, V-ati epuizat corpul cu antrenamente si dietele trendy pentru a obtine rezultatele pe care le doriti? Poate ca esti obosit, nu reusesti sa gasesti timp pentru antrenament sau poate ca job-ul tau te-a impiedicat si te-ai stresat?

  1. EXERCITII SI SFATURI PENTRU TIPUL TAU DE CORP
  2. Cum să pierdeți rapid pieptul de grăsime
  3. Abs te face să pierzi burta gras
  4. Persoanele care caută să piardă multă greutate ar beneficia probabil de un antrenament complet al corpului, deoarece este probabil să rămână active pe picioarele lor pentru perioade mai lungi de timp.
  5. Tipul de corp pierde in greutate Pierdere în greutate 3 luni

Problema poate fi ca consumi energie inutila facand exercitii care contrazic ceea ce corpul tau are nevoie pentru a obtine rezultatele pe care le doriti. Dupa ce intelegeti tipul de corp, veti incepe sa intelegeti de ce mai putin inseamna mai mult, si sa va maximizati timpul de antrenament.

Top articole

Tot ceea ce trebuie sa stii despre cel mai bun plan fitness pentru tipul tau de corp este chiar aici. Cele 3 tipuri de corpuri diferite: Ectomorful subtire, Endomorful gros Mesomorful muscular Daca nu esti la curent cu aceste categorii, probabil ca ti-ai antrenat corpul intr-un mod care nu sustine tipul tau de corp si, prin urmare, esti letargic, nu poti castiga masa musculara si nu poti pierde in greutate pentru a iti salva viata.

greutatea călătoriei misiunii pierde

Probabil iti lucrezi excesiv corpul in loc sa-i permiti sa faca antrenamentul pe care trebuie sa il faca. Planul fitness pentru tipul de corp Endomorf Daca ai corpul unui endomorf, ai grija! Corpul tau stocheaza probabil mai multa grasime decat celelalte doua tipuri de corp.

injecția de oxigen pentru a pierde în greutate

Trucul este sa indrepti grasimea la pas. Cu alte cuvinte, fa regulat cardio, aproape zilnic, si fa exercitii de antrenament cu greutati care ard grasimi. Exercitii, precum repetari multe cu greutati mici iti accelereaza metabolismul, mai ales daca esti femeie.

  • Pierderea în greutate din apropierea mea
  • Ectomorf, Endomorf sau Mezomorf?
  • Nutralu cum să ia
  • Pierderea în greutate și burta umflată
  • Nu vreau ca prietena să piardă în greutate
  • Planuri de slabit in funcite de tipul de corp - MDLPL
  • Pierderea de grăsime traduce

Pentru antrenament cu greutati, concentreaza-te asupra grupurilor musculare mai mari, cum ar fi coapse, fese si spate. Cu cat este mai mare grupul muscular, cu atat mai multe calorii vei arde.

smoothie naturală pentru pierderea în greutate

Daca nu esti un sobolan de gimnastica, ciclismul si mersul pe jos sunt, de asemenea, miscari cu mai multe articulatii care ard calorii. Daca ramai consecvent, vei vedea ca kilogramele se topesc.

Planuri de slabit in funcite de tipul de corp

Planul fitness pentru tipul de corp Ectomorf Ce se intampla daca esti inalt, slab si ai o mica masa musculara?

Ei bine, asta te-ar face un ectomorf.

dimensiune 22 la dimensiune 10 pierdere în greutate

Probabil aveti un metabolism rapid, multa energie si mancati orice doriti, ceea ce in multe feluri este o binecuvantare, dar in alte moduri un blestem.

Daca obiectivul tau este sa capeti masa, va trebui 3 tipuri de corp pentru a pierde în greutate lucrezi la fel de greu pentru a-l mentine ca o persoana al carei metabolism este lent si vrea sa slabeasca. Care este solutia pentru un ectomorf?

Post navigation

Mai putin cardio, mai multa greutate si mai multa mancare! Nutritia este extrem de importanta pentru ectomorful slab.

Trebuie sa mananci in termen de o ora de la antrenament cu o masa formata din carbohidrati complecsi, precum orezul brun, proteinele — cum ar fi puiul sau pestele — si legume cu frunze verzi, de preferinta kale sau spanac, care sunt pline de potasiu. Corpul tau are nevoie de potasiu, in special dupa un antrenament, pentru a reincarca electrolitii. Planul fitness pentru tipul de corp Mesomorf In acest caz, mezomorf — fizicul pe care il doreste toata lumea. Un corp bine echilibrat, simetric, mezomorful nu trebuie sa munceasca din greu pentru a retine muschiul.

Mesomorful nu este insa lipsit de provocarile sale.

Forma corpului ne poate spune cateva lucruri despre noi.

Deoarece acest tip de corp castiga rapid in greutate, este predispus sa devina balonat atunci cand consuma prea multi carbohidrati. Mesomorful trebuie sa consume proteine si legume pentru a-si mentine fizicul musculos. Atata timp cat mezomorful merge la sala de cateva ori pe saptamana, isi urmareste dieta si se intinde pentru a prelungi muschii voluminosi, nu trebuie sa se omoare cu multa miscare cardio.

Deoarece mezomorful este capabil sa retina masa musculara, nu trebuie decat sa-si lucreze putin fizicul pentru a expune muschiul. De exemplu, antrenamentele rapide de 15 repetari pe fiecare parte a corpului, fara a se odihni intre ele, vor accentua formele mezomorfului. Stai departe de antrenamentele cu greutati mari, redu sedintele de cardio si vei vedea un fizic modelat in cel mai scurt timp.

Citițiși