De ce să pierdeți în greutate dormit, Somnul vă ajută să slăbiți: stiința a dovedit-o deja!

de ce să pierdeți în greutate dormit

Mănâncă brânză de vaci.

de ce să pierdeți în greutate dormit

Shutterstock Evitarea completă a alimentelor înainte de culcare poate fi de fapt rău pentru obiectivele de slăbire. În primul rând, a merge la culcare cu o burtă zgomotos face ca adormirea să fie dificilă.

Ați Putea Dori, De Asemenea

În al doilea rând, persoanele care se trezesc senzație de foame sunt mult mai susceptibile de a porni la un mic dejun mare. Aveți puțină brânză de vaci înainte de culcare. Shutterstock Făcând același lucru în fiecare seară, cu cel puțin o oră înainte de culcare, programezi de fapt declanșatoarele de somn.

Acești factori declanșatori pot include scrierea în jurnalul de somn, o gustare cu brânză de vaci sau orice alt articol din această listă.

26 de lucruri de făcut înainte de somn pentru a slăbi

De-a lungul timpului, creierul tău va începe să asocieze aceste lucruri cu ora de culcare și te va urmări rapid în somnul care arde grăsimile.

Shutterstock Postul de noapte - alias închiderea devreme a bucătăriei - vă poate ajuta să pierdeți mai mult în greutate, chiar dacă mâncați mai multe alimente pe tot parcursul zilei, potrivit unui studiu din jurnal Metabolismul celular.

de ce să pierdeți în greutate dormit

Cercetătorii au pus grupuri de șoareci pe o dietă bogată în grăsimi și bogată în calorii timp de de zile. Jumătate dintre ei au fost lăsați să ciugulească pe tot parcursul nopții și al zilei pe o dietă sănătoasă și controlată, în timp ce ceilalți au avut acces la alimente doar opt ore, dar au putut mânca orice doreau.

De ce? De ce?

Rezultatul interdicției alimentare de 16 ore? Șoarecii care au postit au rămas slabi, în timp ce șoarecii care au urmărit în jurul valorii de ceas au devenit obezi - chiar dacă ambele grupuri au consumat aceeași cantitate de calorii!

  • De ce nu pot pierde in greutate, desi tin cure de slabire?
  • Somnul vă ajută să slăbiți: stiința a dovedit-o deja!
  • Pierdeti in greutate in timpul somnului, Cititul pierde în greutate

Shutterstock Antrenamentul înainte de somn poate ajuta cu adevărat la optimizarea greutății pe care o pierdeți în timpul somnului. Potrivit unui jurnal publicat în Jurnalul internațional de nutriție sportivăsubiecții care au efectuat exerciții de rezistență s-au bucurat de o rată metabolică mai de ce să pierdeți în greutate dormit de odihnă pentru o medie de 16 ore după antrenament.

Muzică Terapeutică - Curățarea Subconștientului de gânduri nocive

Dacă lucrați de obicei la prima oră dimineața, pierderea în greutate a somnului nu va fi afectată de acea creștere metabolism. Du-te mare, du-te acasă, apoi intră în pat.

Dormiți mai bine, pierdeți în greutate?

Shutterstock Nu este nimic mai frustrant decât să te uiți la ceas toată noaptea și să te înjuri pentru că nu ai reușit să pleci la 1 dimineața, la 2 dimineața și, din nou, la 3 dimineața. Cu siguranță nu ajută lucrurile.

Pagina principala Pierderea în greutate ușoară: subțire în timp ce dormi! Slăbește sănătos în pat sau pur și simplu slab în somn voi? Pare un mit, dar, potrivit unui om de știință numit, poate Dr. Pape să fie implementat în realitate.

Liniștește-te de faptul că simpla relaxare a minții și a corpului te va ajuta să te întineri în locul somnului onest până la bunătate. Odată ce nu sunteți atât de încântați de incapacitatea dvs.

Cum să slăbești

Shutterstock Dacă nu ajungeți nicăieri după 20 de minute de relaxare, ridicați-vă din pat, părăsiți dormitorul și se slabeste cu zumba ceva liniștit și nestimulant. Încercați să citiți o carte sau să răsfoiți un catalog. Shutterstock Având o shake proteic înainte de a lovi sacul, poate crește metabolismul, potrivit unuia Studiul Universității de Stat din Florida. Cercetătorii au descoperit că bărbații care au consumat gustări bune seara, care includeau 30 de grame de zer sau de cazeină, au avut o rată metabolică mai mare de repaus în dimineața următoare decât atunci când nu mănâncă nimic.

  1. Pierdeti in greutate in timpul somnului
  2. Sus - Dormiti suficiente ore.
  3. De ce este somnul important pentru pierderea in greutate?

Proteinele sunt mai termogene decât carbohidrații sau grăsimile, ceea ce înseamnă că corpul tău arde mai multe calorii digerându-l. Poate că rigamarola de a te îmbrăca și de a merge la sală după lăsarea întunericului nu este pentru tine și asta este de înțeles. Dar asta nu înseamnă că nu vă puteți folosi greutatea corporală pentru un antrenament rapid înainte de culcare. Conform Combate grăsimea autor Jeff Andersonexercițiile de greutate corporală vizează mușchii într-un mod unic datorită efectului de combatere a gravitației.

Exemplele acestor exerciții includ flotări, fluturări, scufundări și genuflexiuni cu greutate corporală.

Fresh articles

Shutterstock Gândurile la o zi încărcată care vă vâjâie în jurul capului nu vă vor ajuta să ajungeți în starea potrivită pentru o schimbare de somn relaxantă de 8 ore.

Încercați să scrieți tot ce trebuie să faceți a doua zi. Vă poate face viața să pară mai ușor de gestionat. Adăugarea unor astfel de activități la rutina de dinainte de culcare vă poate ajuta să ardeți grăsimea din burtă.

Generalitati

Puncte bonus dacă puteți face un pic de antrenament de rezistență imediat înainte de sesiunea cardio târzie. Studiile arată că cardio-ul este mai eficient dacă îl faci imediat după exerciții de haltere sau de greutate corporală.

De ce este somnul important pentru pierderea in greutate? Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Aflați cum să obțineți un somn mai bun pentru a pierde din greutate Pierderea in greutate este o batalie intalnita. Dacă nu primiți un somn bun, provocarea este mult mai mare. Nu veți avea energia să exerciți sau să preparați alimente sănătoase dacă sunteți epuizat.

Shutterstock Un nou studiu frapant publicat în jurnal Diabet sugerează că pur și simplu sablarea aparatului de aer condiționat sau scăderea căldurii în timpul iernii ne pot ajuta să atacăm grăsimea abdominală în timp ce dormim. Temperaturile mai scăzute sporesc în mod subtil eficiența depozitelor noastre de grăsime brună - grăsimile vă mențin calde, ajutându-vă să ardeți grăsimea stocată în burtă.

Related Content

Participanții au petrecut câteva săptămâni dormind în dormitoare cu temperaturi diferite: un neutru de ce să pierdeți în greutate dormit 75 de grade, un răcoros de 66 de grade și un calmant 81 de grade. După patru săptămâni de somn la 66 de grade, subiecții aproape și-au dublat volumul de grăsime brună. Și da, asta înseamnă că au pierdut grăsimea abdominală.

Shutterstock Un studiu UCLA dintre unele dintre ultimele triburi de vânătoare-culegătoare rămase din lume au observat că scăderile de temperatură au fost un indiciu important de somn pentru înaintașii noștri paleolitici.

de ce să pierdeți în greutate dormit

Nu mai dormim atât de mult sub stele, dar puteți recrea o scădere de temperatură asemănătoare apusului, făcând o baie sau un duș fierbinte. Scufundarea s-ar putea să-ți adâncească și să te adoarmă mai repede.

Beți o ceașcă de ceai.

Shutterstock Anumite mirosuri îți pot face gura apă, iar altele îți pot suprima pofta de mâncare. Un studiu publicat în Jurnalul de Medicină Neurologică și Ortopedică a constatat că oamenii care adulmecau mentă la fiecare două ore pierdeau în medie 5 lire sterline pe lună!

Banana, mărul verde și vanilia au avut efecte similare. Luați în considerare arderea unei lumânări de menta până când vă îndreptați spre culcare pentru a umple camera cu mirosuri slăbitoare.

Citițiși