Rămânând în zona de ardere a grăsimilor, Zona de ardere a grăsimilor vs. Zona Cardio

Calculator de ardere a grăsimilor din zona pulsului Zonele de ritm cardiac

Purtarea senzorului de ritm cardiac Umeziţi suprafeţele cu electrozi ale curelei.

rămânând în zona de ardere a grăsimilor

Fixaţi cureaua în jurul pieptului dvs. Ataşaţi conectorul. Scoate conectorul din curea după fiecare utilizare pentru a maximiza durata de viață a bateriei senzorului de ritm cardiac.

rămânând în zona de ardere a grăsimilor

Din cauza transpirației și umezelii, este posibil ca electrozii să rămână umezi, iar senzorul de ritm cardiac activat. Acest lucru va reduce durata de viață a bateriei senzorului de ritm cardiac.

Generalitati

Pentru informații detaliate despre întreținerea senzorului de ritm cardiac, vezi capitolul Instrucțiuni privind spălarea senzorului de ritm cardiac Polar H1. Începerea antrenamentului Purtaţi monitorul dvs. În modulul timp, apăsaţi OK o dată pentru a deschide modulul de aşteptare. Aşteptaţi până când monitorul dvs. Pentru informaţii suplimentare, vezi Setări pentru antrenament.

Fişierul dumneavoastră de antrenament este salvat numai dacă antrenamentul a durat mai mult de un minut.

rămânând în zona de ardere a grăsimilor

Temporizatorul duratei exerciţiului Dispozitivul FT7 are un cronometru pentru durata antrenamentului, care îți permite să înregistrezi doar durata antrenamentului, fără să folosești senzorul de ritm cardiac. Pentru a măsura durata exerciţiului, apăsaţi OK de două ori, se afişează Started Pornit.

rămânând în zona de ardere a grăsimilor

Puteţi urmări timpul scurs. Când apare Check heart rate transmitter! Verificaţi emiţătorul ritmului cardiacapăsaţi OK pentru a continua măsurarea timpului.

Acest fenomen a condus la teoria că trebuie să faci mișcare la intensități scăzute pentru a arde grăsimile. La fel ca în cazul multor mituri, există un adevăr în acest concept. Cu toate acestea, este mai important să luați în considerare cantitatea de calorii arse în timpul antrenamentului față de cantitatea de grăsime utilizată.

Rezumatul va urma şi puteţi verifica timpul scurs. Arderea grăsimii sau îmbunătăţirea formei fizice În timpul antrenamentului, Polar FT7 afişează intensitatea optimă a antrenamentului pentru arderea grăsimilor şi îmbunătăţirea formei fizice. Aceste intensităţi rămânând în zona de ardere a grăsimilor varia în funcţie de starea dumneavoastră fizică şi mentală zilnică.

Este minunat pentru începători, cei care nu se află în cea mai bună formă fizică și încep doar antrenamente sportive regulate. Uite - intensitatea relativă a cheltuielilor calorice este redusă serios din cauza creșterii încărcăturii, atunci când faci jogging.

Când începeţi înregistrarea unei sesiuni de antrenament, FT7 analizează starea dumneavoastră curentă iar, dacă este necesar, va regla intensităţile în conformitate cu aceasta. Acest dispozitiv inteligent de monitorizare a ritmului cardiac poate detecta starea zilnică a corpului tău pe baza ritmului cardiac și a variației ritmului cardiac.

Dr. Cezar: INTERMITTENT FASTING - [Iata 10 sfaturi practice!]

Când corpul dumneavoastră şi-a revenit din sesiunile de antrenament anterioare şi nu este obosit sau solicitat, sunteţi pregătit ă pentru antrenament mai intens. Efectul antrenamentului este afişat la încheietura mâinii în timp real.

  1. Bazele și miturile despre arderea grăsimilor
  2. Creșterea sau pierderea în greutate cu sertralină
  3. Zona de ardere a grăsimilor vs. Zona Cardio - Sănătate -

Zonele pentru intensitatea arderii grăsimilor şi a formei fizice sunt separate printr-o linie punctată verticală. Această linie este detectată automat de FT7 şi se schimbă conform stării dumneavoastră curente.

Arde de grăsime

Ritmul dumneavoastră cardiac curent Limitaţi valoarea ritmului cardiac între zonele de intensitate a arderii grăsimilor şi a formei fizice. Prin urmare, grăsimea se arde eficient, iar metabolismul dumneavoastră, în principal oxidarea grăsimilor, creşte. Principala sursă de energie o reprezintă carbohidraţii.

  • Ritm cardiac optim pentru arderea grăsimilor - Calculator - Miocardita
  • Determinarea precisă a zonelor pulsului, în funcție de categoria de vârstă și abilitățile fizice, ajută la obținerea unor rezultate mai bune odată cu pierderea în greutate.
  • Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog

Puteţi bloca în zonele pentru arderea grăsimilor sau pentru formă fizică, în funcţie de obiectivul respectivei sesiuni de antrenament.

În timp ce vă aflaţi în zona dorită, apăsaţi OK timp de o secundă pentru blocare. Se afişează zona pentru arderea grăsimilor blocată sau zona pentru formă fizică blocată.

rămânând în zona de ardere a grăsimilor

Unitatea de la încheietura mâinii produce un semnal sonor dacă antrenamentul este prea intens sau prea lent. De exemplu, zona pentru arderea grăsimii este blocată în această imagine.

Pentru a debloca o zonă, apăsaţi OK timp de o secundă. În timpul antrenamentului Următoarele informaţii sunt afişate în timpul înregistrării antrenamentului.

Citițiși