Ce ar trebui să mănânc pentru pierderea în greutate

Pierdere în greutate dacă nu mănânc

Dieta pentru pierderea în greutate cu un meniu de exemplu pentru kcal Dieta pentru pierderea în greutate cu un meniu de exemplu pentru kcal Dieta este extrem de importantă pentru a pierde în greutate. Te ajută să devii disciplinat și selectiv în alegerile tale alimentare. Principala condiție pentru ca acest mod să fie confortabil pentru dumneavoastră.

rezultatele pierderii de grăsime de 30 de zile

De ce crezi că se desprind de dietele rigide? Pentru că sunt incomode. Un deficit caloric adecvat și o dietă confortabilă a alimentelor tale sănătoase preferate sunt cele mai de succes strategii de pierdere în greutate.

Cât de des ar trebui să mănânci? Distribuția alimentelor pe parcursul zilei ar trebui să fie confortabilă pentru dvs. Intervalul optim de timp între mese este de ore. Dacă aveți multă greutate în exces și deficitul de calorii din dietă depășește kcal, atunci o fracțiune mese pe zi ar fi cea mai bună opțiune. Dacă sunteți puțin supraponderal și aveți un deficit de calorii sub de calorii, atunci luați în considerare mese pe zi.

Pierdere în greutate dacă nu mănânc Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc?

Persoanele supraponderale au adesea o secreție mai mare de insulină și au dificultăți în controlul apetitului, astfel încât vor beneficia mai mult de o masă fracționată. Acesta vă va permite să vă împărțiți zilnic aportul caloric într-un număr mare de mese, menținând astfel plinătatea, nivelul normal de zahăr și evitând supraalimentarea. Dar descompunerea a de calorii în mese și completarea porțiunilor minuscule nu va fi ușoară.

Ce ar trebui să fie micul dejun?

20 de alimente care te ajută să slăbești. Ce să incluzi în meniu ca să pierzi în greutate

Micul dejun stabilește tonul zilei. După o lungă perioadă de foame nocturnă, organismul are nevoie de nutrienți. Compoziția corectă a micului dejun ajută la controlul apetitului pe parcursul zilei. Noaptea, organismul reduce secreția de insulină, dar acum imaginați-vă ce s-ar întâmpla dacă mâncați o mare parte din carbohidrați dimineața - o încărcătură glicemică ridicată, o creștere rapidă a zahărului din sânge, o creștere a insulinei.

Cu cât carbohidrații sunt mai încet absorbiți, cu atât va fi mai mic spicul de zahăr. Proteinele, grăsimile și fibrele ajută la încetinirea absorbției carbohidraților. Un mic dejun complet poate fi proteină-carbohidrați sau proteine. Un mic dejun proteic-carbohidrat este potrivit pentru persoanele care sunt cele mai active în prima jumătate a zilei. Lucrați la muncă sau exercițiu mobil.

Exemple de mic dejun de succes Mic dejun proteic-carbohidrat: Făină de ovăz în apă cu stafide, o omletă făcută dintr-un ou întreg pierde grăsimea corporală 1 lună două proteine; Terci de hrișcă pe apă cu piept de pui și legume. Mic dejun cu grăsimi proteice: Ouă prăjite din două ouă și salată de legume cu unt; Cascaval cu boabe si nuci. Luați vitamine și un supliment de ulei de pește la 10 minute după micul dejun.

Ce poți mânca pentru o gustare? Scopul gustării este menținerea unui nivel moderat de zahăr din sânge, evitarea supraalimentării și disconfortului. Exemple de gustare reușită: Pâine integrală cu brânză de caș; Salată de legume cu piept de pui și brânză săracă în grăsimi; Cascaval cu fructe de padure sau fructe; Batoane de legume și sos de iaurt grecesc.

Cum ar trebui să fie prânzul? Prânzul este cea mai mare masă a zilei. Până la ora prânzului, ați elaborat deja pofta de mâncare, deci sarcina principală este să nu supraalimentați și să asigurați sațietate pe termen lung. Dacă mâncați primele feluri de mâncare, atunci luați în considerare cantitatea de carbohidrați din ele.

De exemplu, supa de mazăre cu piure are mult mai mulți carbohidrați decât o supă de legume ușoare, fără cartofi. Nu trebuie să adăugați o porție suplimentară de carbohidrați. Vizează de grame de proteine, grame de grăsimi și grame de carbohidrați. Nu uitați, trebuie să vă încadrați în CBJU echilibrat.

Exemple de prânz de succes Cu primul curs: Supa de piure de mazăre, toba de pui fără piele, salată de legume proaspete cu unt; Borș cu cartofi, tărâțe sau pâine prăjită integral, tocană de legume cu carne slabă.

Fără primul curs: Orez brun cu pui și legume; Terci de hrișcă cu pește slab copt și salată de legume; Paste de grâu dur cu carne slabă și legume proaspete. Nutriția înainte și după exercițiu Majoritatea oamenilor fac eforturi după muncă, dar nu toată lumea are timp să mănânce înainte de exercițiu și face greșeala cea mare de a merge la sala de foame. Oboseala acumulată în timpul zilei și nivelul scăzut de pot să pierd greutatea cu cbd din sânge din cauza unui interval lung, fără alimente, te vor împiedica să faci un exercițiu intens.

Dacă faceți antrenamente de forță la sală sau cu un barbell și gantere acasă, atunci trebuie să mâncați 1,5 ore sau să gustați ușor cu 30 de minute înainte de început. Dacă faceți acasă cardio sau video, nu trebuie să luați o ce ar trebui să mănânc pentru pierderea în greutate înainte de antrenament.

Dieta pentru pierderea în greutate (cu un meniu de exemplu pentru 1600 kcal)

Exemple de mese pre-antrenament Dacă este posibil să mâncați normal în 1,5 ore: Cartofi la cuptor și pește slab coapte cu legume; Un sandviș obținut din pâine integrală sau tărâțe cu file de pui și ierburi. Dacă puteți gusta o gustare în de minute: Fructe dulci și acre mere, portocale, ananas, pere sau fructe de pădure și iaurt grecesc Fructe dulci și acri și proteine.

reteta slabit cu orez

După antrenament, trebuie să mănânci într-o oră. Dacă mergeți imediat acasă, atunci este suficient să luați cina, dar dacă după antrenament aveți câteva întâlniri și următoarea masă nu va avea loc curând, atunci ar trebui să beți o porție de proteine. Vei satisface foamea fiziologică și vei crea condiții favorabile pentru recuperarea mușchilor. Cum ar trebui să fie cina?

Cina ideală este ușoară, deoarece majoritatea ce ar trebui să mănânc pentru pierderea în greutate sunt inactivi seara și o petrec acasă.

Mănâncă în farfurii mici Semne de alarma: pierdere in greutate scadere in greutate involuntara voluntarii. Dacă vrei să pierzi în greutate, ține mâncarea sănătoasă la vedere Iată primele 12 mari minciuni, mituri și concepții greșite despre pierderea în greutate.

O excepție pot fi ce ar trebui să mănânc pentru pierderea în greutate care sunt obligate de o cină ușoară să se trezească noaptea și să măture tot conținutul frigiderului. Nutriționiștii recomandă acestor persoane să facă un mic dejun ușor, dar o cină abundentă în cadrul conținutului caloric zilnic. Compoziția unei cină standard este proteină și carbohidrați din legume. Exemple de cină de succes Pește cu grăsime moderată și legume decolorate; Ficat alaptatul slabeste și legume fiarte cu unt; Salată de omlete și legume.

Ce poți mânca înainte de culcare? Ultima masă ar trebui să aibă loc cel târziu cu două ore înainte de culcare. Alege alimente ușoare bogate în proteine. Pentru o gustare târzie, produsele lactate fermentate sunt ideale, care în timpul nopții foamea va avea grijă de mușchii și microflora intestinală.

volei bine pentru pierderea în greutate

Puteți adăuga îndulcitor pe bază de stevia, vanilie, cacao, tărâțe sau fibre în chefir, cașcaval sau iaurt, dar este mai bine să vă abțineți de la fructe, miere și zahăr. Exemplu de dietă de calorii Să aruncăm o privire la cum ar putea arăta o dietă de 1. Puteți să o ajustați în funcție de nevoile dvs. Mic dejun: 50 g făină de ovăz, 15 g stafide, o omletă obținută din 1 ou întreg și 2 proteine, 50 g lapte degresat.

Prânz: g terci de hrișcă, o tocăniță de pui fără piele, g salată de legume proaspete cu ulei.

top 5 sfaturi de pierdere în greutate

Pre-antrenament: 40 g pâine integrală, 85 g piept de pui, legume și amidonuri fără amidon. Cina: g de pește slab, g de varză fiartă cu unt. Total: 1. Acesta încetinește absorbția carbohidraților, previne vârfurile de zahăr din sânge și ajută la controlul sentimentelor de plinătate.

Puteți ajusta exemplele de mese și meniul final pentru a se potrivi nevoilor dvs. Tot ce trebuie să faceți este să alegeți alimentele sănătoase preferate și dimensiunea potrivită a porției.

50 lb pierdere de grăsime

Pentru cei care au citit articolul până la sfârșit - un bonus - exemple de rații alimentare pentru KBZHU. Autor: Ekaterina G.

Pierdere în greutate cu calcul Alegerea Editorului.

cum să pierzi grăsimea buricului culcat

Citițiși