Modelul dinamic de pierdere în greutate

Se poate realiza o pierdere în greutate de o lire pe săptămână cu un deficit de kcal

Kevin D. Hall, Science Daily, 26 august Pierderea în greutate este un proces dinamic Rezultatele variază în funcție de dietă, activitate, compoziție corporală și timp Proiecțiile bugetului guvernului sunt notorii inexacte, deoarece folosesc analize statice. Aproape niciodată nu funcționează așa. Oamenii sunt dinamici; își schimbă comportamentul când cresc impozitele. Impozitează ceva și aproape întotdeauna primești mai puțin din el.

Dietele sunt aceleași. Aproape niciodată nu funcționează conform planului. Corpurile noastre reacționează la deficite de energie, create prin dietă sau exerciții fizice, în moduri diferite. Cercetătorii de la Institutele Naționale de Sănătate au creat un model matematic al ceea ce se întâmplă atunci când persoanele cu diferite greutăți, diete și obiceiuri de exercițiu încearcă să-și schimbe greutatea.

Rezultatele au potențialul de a ne schimba perspectiva asupra controlului greutății. Cu cât înțelegem mai mult procesul, cu atât suntem mai realiști, cu atât suntem mai fericiți să fim cu rezultatele noastre.

Pierderea în greutate este un proces dinamic

Alinierea realității și așteptărilor ne va face să fim mai buni manageri ai corpului nostru. Pentru a testa și regla fin modelul, cercetătorii au comparat modificările de greutate prezise cu schimbările reale la oameni. Rezultatele sunt raportate într-un număr de Lancet dedicat obezității 27 august Raportul, scris de Kevin D.

Hall, dr. Au apărut mai multe informații importante: 1 Pierderea constantă în greutate este un mit: 2 Oamenii mai grei răspund mai repede la schimbarea dietei decât persoanele cu mai puțină grăsime corporală inițială; și 3 Putem prezice efectul unei singure modificări permanente a dietei sau a exercițiilor fizice pentru persoana medie supraponderală.

Pierdere în greutate jurnal Issue 8

Principiul fundamental al schimbării greutății corporale este acela că trebuie să înclinați echilibrul dintre consumul și consumul de energie. Îndepărtați-l într-un fel și vă îngrași și înclinați-l în celălalt pierdeți în greutate.

Ce ar putea fi mai simplu de atât?

pierde grasimea corporală gravidă cât de multă pierdere în greutate cu duromină

Sună simplu; din păcate, nu este. Citatele pe scară largă de calorii pe regulă de kilogram este un mit bine intenționat. Deși se recunoaște în general că regula de slăbire statică este simplistă, s-a făcut puțin pentru a măsura modul în care dieta și exercițiile fizice se traduc în scăderea în greutate în timp.

Dinamica pierderii în greutate - ro-stiri.ro

Hall și echipa sa abordează această problemă utilizând un model matematic care încorporează cunoștințele noastre despre modul în care corpul uman răspunde la schimbările în dietă și activitate fizică. Să ne uităm la mesajele cheie. Grăsimea corporală conține de aproximativ cinci ori mai multă energie calorii decât țesutul slab.

Acest lucru afectează dinamica pierderii în greutate.

pierderea în greutate pe t3 cytomel pierdere în greutate coran

Persoanele cu o proporție mai mare de grăsime corporală pierd greutatea corporală la o rată diferită de cele cu un procent mai mic de grăsime. Pe scurt, o proporție mai mare de scădere în greutate este grasă pentru persoanele care încep cu mai multe grăsimi. Mai mult, pe măsură ce devii mai slab, rata pierderii de grăsime încetinește.

Deși mecanismul de bază este complex și nu este pe deplin înțeles, știm rezultatul de mulți ani. Important, țesutul slab este mai activ și arde mai multă energie. Mușchiul este mai scump de construit și întreținut decât grăsimea - și este protejat în consecință. Potrivit raportului, diferența de cheltuieli energetice este evidentă în rata metabolică de repaus și în costul energetic al depunerii și întoarcerii țesuturilor.

Țesutul slab este mai activ decât țesutul adipos non-stop, Important, valoarea relativă a țesuturilor slabe și grase este dinamică; se schimbă pe măsură ce scade greutatea. Pe măsură ce corpul devine mai slab, grăsimea devine mai importantă pentru supraviețuire și valoarea țesutului slab scade.

Acești factori au fost încorporați într-un model matematic al metabolismului uman și al modificării compoziției corpului pentru adulți. Un acord strâns între model și studiile privind pierderea în greutate oferă validarea modelului matematic, potrivit cercetătorilor.

  • Gustări de 75 de calorii voluntarii.
  • Agenti Energetici Pierderea de grăsime hclf
  • Ghidul privind pierderea în greutate 2021
  • Pierdere în greutate de 3 lire Factorii care afectează pierderea în greutate "normală" pe lună
  • Laboratorul de dinamică a fluidelor geofizice - Geophysical Fluid Dynamics Laboratory - autovehicule-rutiere.

În special, datele din aceste studii nu erau disponibile în momentul dezvoltării modelului; pe scurt, modelul a rezistat testului timpului.

Model de simulare dinamică Un factor complicat este că este dificil de măsurat necesarul inițial de energie al persoanelor cu trai liber.

  • Mult mai mult decât documente.
  • Se poate realiza o pierdere în greutate de o lire pe săptămână cu un deficit de kcal
  • Pierde grăsimea corporală reală
  • Dinamica pierderii în greutate Muzică Terapeutică - Frecvența tuturor vindecărilor - Regenerarea întregului corp - MIRACOL xp pierdere în greutate Acest lucru răspunde cercetărilor noastre care arată că regula kcal duce la supraestimarea pierderii în greutate la indivizi și populații.

Acest lucru ar fi aproape întotdeauna adevărat pentru persoanele care fac diete pe cont propriu, ceea ce ar include majoritatea oamenilor care se angajează într-un regim de slăbire. Înțelegerea factorilor implicați este totuși utilă. Începem cu presupunerea că schimbările provin dintr-un bilanț energetic neutru; aportul și cheltuielile de energie sunt în echilibru.

Raportul Hall și colab. Include un curs de timp prevăzut pentru greutatea corporală pentru un bărbat sedentar de de kilograme, care reduce caloriile cu constante pe zi.

După cum sa menționat anterior, pierderea constantă în greutate este modelul dinamic de pierdere în greutate mit. Conform modelului, jumătate din pierdere a avut loc în primul an; rata pierderilor a încetinit apoi la jumătate în următorii doi ani. Ar fi un lucru bun de știut la un an. La trei ani, aportul și cheltuielile de calorii s-au echilibrat, determinând greutatea platoului în ultimii șapte ani.

Muzica Terapeutică - Pierderea in greutate - Frecvența 295.8 Hz asociată cu celulele grase

Rețineți că modelul reflectă o singură schimbare permanentă a dietei sau a exercițiilor fizice. Probabil că nu s-ar întâmpla exact așa în modelul dinamic de pierdere în greutate reală, dar cursul general ar trebui să fie aproximativ același. În primul rând, aderența perfectă este foarte puțin probabilă. După cum sa menționat mai devreme, compoziția corpului ar face, de asemenea, o diferență. Adulții cu un procent mai mare - sau mai mic - de grăsime corporală ar fi de așteptat să piardă mai mult - sau mai puțin - greutate pentru aceeași reducere a aportului de energie.

Un om mai gras ar putea coborî până la de lire sterline și ar putea dura mai mult de trei ani pentru a ajunge acolo. Un om mai slab s-ar putea să platească la de lire sterline, deoarece masa țesutului slab energetic este păstrată. Rețineți, de asemenea, că cursul de greutate corporală este dinamic; se schimbă pe măsură ce se modifică raportul grăsime-slab.

Este puțin complicat, dar îți vine ideea.

Puteți obține o pierdere în greutate de o kilogramă pe săptămână cu un deficit de kcal comentariu Subiecte Introducere Materiale și metode Predicțiile privind greutatea în kilograme conform regulii de kcal au fost determinate din următoarea ecuație: Un subset al celor șapte studii selectate a fost aplicat pentru a compara predicțiile unui model validat termodinamic. Experimentul de semi-înfometare din Minnesota 20 nu a publicat greutăți individuale de referință înainte de schimbarea greutății.

Cu cât ești mai slab pentru că, cu atât devine mai dificil să pierzi grăsime. Dieta versus exercițiu Dar activitatea fizică?

Account Options

O creștere a activității fizice duce neapărat la aceeași scădere în greutate ca o scădere echivalentă în energie a consumului de alimente? Nu neapărat, potrivit cercetătorilor. Din nou, folosind un bărbat sedentar de de kilograme, echipa Hall compară reducerea caloriilor cu pe zi cu creșterea activității cu o cantitate similară exercițiu. Cu toate acestea, pe măsură ce amploarea fiecărei intervenții crește, există un moment în care dieta duce la o scădere în greutate mai mare decât activitatea fizică.

Cred că mesajul de eliminare este că a uşor scăderea caloriilor combinată cu o uşor creșterea activității fizice este cel mai bun plan. Este mai ușor pentru tine și nu declanșează clopoțele de alarmă metabolică din corpul tău.

Să trecem la o regulă generală pentru a prezice efectul unei singure modificări permanente a dietei sau a exercițiilor fizice pentru persoana medie supraponderală.

Model simplificat pentru persoana medie Sunt frecvent întrebat cât timp va dura pentru a deveni slab sau a pierde o anumită cantitate de greutate. De obicei spun că aceasta este întrebarea greșită; că este cel mai bine să pierdeți în greutate o săptămână la rând. A grăbi procesul este cea mai frecventă greșeală modelul dinamic de pierdere în greutate care o fac oamenii; de obicei, torpilează planurile lor de slăbire.

Poate că este timpul să-mi schimb răspunsul la stoc.

cum pierdeți rapid greutatea coapsei gap burner de grăsime

Echipa Hall a oferit o formulă simplă care permite oamenilor supraponderali să-și evalueze în mod realist obiectivele de slăbire. După un lung și complicat recital al datelor de cercetare subiacente - pe care le voi economisi - Hall și colegii au stabilit formula într-o propoziție lungă, dar simplă. Science Daily 26 august Iată cum vă sugerez să puneți în practică regula generală.

Formula este pentru persoana medie supraponderală cu un indice de masă corporală o măsură a greutății unei persoane în raport cu înălțimea sa între 25 și O căutare rapidă pe Google va explica cum să calculăm IMC. Sincer, nu mi-aș face griji.

Citițiși